3 LATA GWARANCJI

Uważamy, że właściwie pielęgnowany instrument powinien służyć przez wiele lat. Jednak podczas produkcji mogą powstać ukryte wady, które mimo wysokich standardów jakościowych producenta, skracają żywotność instrumentu. Z tego powodu postanowiliśmy przygotować dla Was promocję, która pozwoli przedłużyć okres gwarnacyjny na zakupiony towar do 36 miesięcy bez dodatkowych kosztów. Dla nas dwa lata gwarancji to za mało!

 
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z PROMOCJI?


Do skorzystania z promocji upoważniona jest każda osoba, która dokonała zakupu w
naszym sklepie internetowym oraz posiada założone konto klienta. Towary zakupione bez rejestracji nie biorą udziału w promocji i podlegają okresowi gwarancyjnemu określonemu przed producenta / dystrybutora sprzętu. Konto klienta może zostać założone podczas składania zamówienia lub pod tym adresem: REJESTRACJA

 

JAKICH PRODUKTÓW DOTYCZY PROMOCJA?

Promocją objęte są wszystkie produkty, których okres gwarancyjny oferowany przez producenta lub dystrybutora nie przekracza 24 miesięcy. Ze względu na różnych charakter oferowanych przez nas towarów, niektóre z nich są wyłączone z promocji. Lista produktów, które nie biorą udziału w promocji znajduje się pod tym linkiem: LISTA PRODUKTÓW


JAK TO DZIAŁA?

Nasza promocja jest rozszerzeniem standardowej gwarancji producenta / dystrybutora. Jeśli okres gwarancyjny produktu dobiegnie końca, wtedy możesz skorzystać z naszej gwarancji.

Warunkiem przyjęcia przez nas produktu jest dostarczenie wraz z nim dowodu zakupu. Nie wymagamy oryginału paragonu / faktury. Akceptujemy również zdjęcie lub kopię dokumentu. Jeśli nie posiadasz oryginału lub kopii dowodu zakupu, przed wysyłką skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego. Spróbujemy rozwiązać ten problem. :)


Pamiętej, że niezależnie od naszej promocji i jej warunkuów, zawsze przysługuje Ci okres gwarancyjny udzielany przez producenta lub dystrybutora, a także prawo do składania reklamacji  zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.


NA CZYM POLEGA NASZA GWARANCJA?

Produkty podlegające naszej gwarancji w pierwszej kolejności wysyłane są do autoryzowanych punktów serwisowych danego producenta, a cały koszt naprawy pokrywany jest przez nas.

W przypadku, gdy produkt nie może zostać naprawiony zaproponujemy wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.



GDZIE DOSTARCZYĆ TOWAR?

Produkt dostarcz osobiście do jednego z naszych salonów stacjonarnych lub odeślij na adres:

Salon Muzyczny E-MUSIC
ul. Światowida 17
03-144 Warszawa

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Sprawdź naszą "Politykę prywatności". Polityka prywatności

Zamknij