Główny Praktyczne Porady Przewodnik Full Stack Marketera: kim są i jak nim zostać

Opublikowane W Praktyczne Porady

22 min read · 29 days ago

Share 

Przewodnik Full Stack Marketera: kim są i jak nim zostać

Przewodnik Full Stack Marketera: kim są i jak nim zostaćBen Mulholland 29 września 2018 Marketing

Specjalista od wszystkich zawodów nie jest mistrzem w żadnej dziedzinie, ale często jest lepszy od mistrza w jednej – Haley Marie Craig, 7 zwrotów, które błędnie cytujesz

Czasami nie musisz być specjalistą – wystarczy ktoś, kto jest na tyle elastyczny, aby przełączać się między dyscyplinami i wykorzystywać mocne strony wszystkich.

Marketingowiec z pełnym stosem.

Są to marketerzy, którzy mają wiedzę i doświadczenie na temat wszystkich aspektów marketingu, od mediów społecznościowych i wideo po doświadczenia i treści użytkowników. Aby zostać jednym z nich, potrzeba dużo poświęcenia i konsekwentnej nauki, a często trudno jest znaleźć kogoś, kto ma tak szeroką wiedzę.

Jeśli więc kiedykolwiek chciałeś odświeżyć swoje umiejętności marketingowe, wiesz, jakie są zalety i wady marketingu full stack, lub zastanawiałeś się, po co w ogóle miałbyś zawracać sobie głowę zatrudnieniem osoby niebędącej specjalistą, czytaj dalej ten post . Omówię to wszystko, a także podam listę przydatnych zasobów, które pomogą Ci wejść na ścieżkę samodzielnego zdobywania tej wiedzy.

Zacznijmy!

Kim jest marketingowiec typu full stack?

Full-stack marketer to ktoś, kto ma doświadczenie i wiedzę obejmującą cały stos marketingowy. Mogą specjalizować się w określonej dyscyplinie, ale powinni być w stanie zrozumieć i pracować nad dowolnym projektem, do którego zostali przydzieleni.

Teraz ważne jest, aby zwrócić uwagę na pełny stos nie znaczy, że wiedzą wszystko .

Wręcz przeciwnie, jest to zwykle termin zarezerwowany dla osób, które mają pewne doświadczenie we wszystkim, co dotyczy Twojej działalności, ale niekoniecznie są mistrzem żadnego z nich.

Zwykle oznacza to, że mają one podstawę w:

  • Pisanie/opowiadanie historii
  • Blogowanie
  • Badania
  • Media społecznościowe
  • Public relations
  • Gromadzenie/zarządzanie danymi (testy A/B itp.)
  • Analityka
  • Optymalizacja strony docelowej
  • Optymalizacja CTA
  • Hakowanie wzrostu
  • Projekt/doświadczenie użytkownika
  • Branding/pozycjonowanie
  • Copywriting
  • Obsługa klienta/sukces
  • HTML (głównie dla WordPress)
  • Marketing lejkowy
  • Marketing treści
  • Marketing wideo
  • Marketing e-mailowy
  • Marketing mobilny (sklep z aplikacjami itp.)
  • Płatny marketing (PPC itp.)

Zasadniczo jest to ktoś, kto potrafi dostosować się do każdej sytuacji, bez konieczności uczenia się podstaw całkowicie obcej dyscypliny lub techniki. Skutkuje to zwykle niezwykle elastycznymi pracownikami, którzy mogą bez większych problemów przełączać się między projektami i zespołami.

Dlaczego powinno Cię to obchodzić?

Osoby zajmujące się marketingiem full stack są uosobieniem wszelkich zawodów i nie są mistrzami w żadnej dziedzinie.

W mniejszych zespołach taki zakres doświadczenia może nawet skutkować pełnieniem przez marketera kilku ról jednocześnie ze względu na brak specjalisty. Nie ma sensu zatrudniać dedykowanego specjalisty ds. marketingu wideo, jeśli potrzebujesz tylko kilku krótkich klipów do swojej bazy wiedzy.

Ta zaleta przyćmiewa również główną wadę marketerów z pełnym stosem – szerokość doświadczenia nie jest równoznaczne głębokość Lub jakość wiedzy. Mogą znać podstawy marketingu wideo, ale istnieje niewielka szansa, że ​​uda im się przeprowadzić udaną kampanię od początku do końca.

Nie oznacza to, że marketer zajmujący się marketingiem typu full stack nie może tego zrobić Również jednak specjalizować się w danej dziedzinie. W rzeczywistości posiadanie podstawowej wiedzy na temat wszystkiego, co dotyczy ich głównej dziedziny, może usprawnić ich działania i zainspirować ich do lepszej i bardziej harmonijnej pracy z innymi zespołami.

Na przykład ktoś, kto jest fantastyczny w copywritingu, ale fatalny w SEO, potrzebowałby edycji swojej pracy w celu uwzględnienia danego słowa kluczowego. Full-stack marketer specjalizujący się w copywritingu byłby w stanie stworzyć teksty o podobnej jakości, ale prawdopodobnie mógłby w naturalny sposób uwzględnić w swojej pracy słowa kluczowe i strategię optymalizacji.

W dużej mierze nie da się stwierdzić, czy marketerzy full stack mają solidne zalety i wady w porównaniu z bardziej wyspecjalizowanymi pracownikami, ponieważ zależy to całkowicie od konkretnego projektu, zespołu, w którym pracują, doświadczenia innych członków zespołu i tak dalej.

Jednak ogólnie rzecz biorąc, należy o nich myśleć, że są lepsi w mniejszych zespołach i takich, które wymagają od pracowników dużej współpracy lub elastyczności.

W mniejszych zespołach mogą w zadowalającym stopniu pełnić kilka ról bez konieczności zatrudniania specjalistów, a ich szeroka wiedza pozwala im na wykonanie niemal każdego zadania. zadania marketingowe dostępne bez konieczności posiadania dodatkowej wiedzy.

how to put lines in word document

Gdzie je znajdziesz?

Marketingowców typu full stack można spotkać głównie w startupach ze względu na charakter ich zespołów. Startupy zwykle składają się z małych zespołów, które pełnią wiele ról, ponieważ są znacznie mniejsze, a jednocześnie muszą wykonywać wiele tych samych operacji.

To w naturalny sposób zachęca zespoły do ​​dywersyfikacji swoich umiejętności, aby skutecznie dotrzymywać tempa. Praca w startupie może być brutalna, ale nie jest nudna, ponieważ za każdym razem, gdy zespół się powiększa, przydzielane są nowe projekty i zadania.

Weźmy na przykład moje własne doświadczenia z Process Street. Chociaż nie jestem specjalistą od marketingu full-stack, zacząłem tę pracę mając jedynie dyplom z historii i podstawową wiedzę na temat WordPressa. Przede mną jeszcze długa droga, ale w ciągu trzech lat, odkąd zdobyłem wiedzę i doświadczenie, m.in.:

  • Badania
  • Zarządzanie procesami i dokumentacją
  • Projekt i doświadczenie użytkownika
  • Marketing lejkowy
  • Marketing wideo (w mniejszym stopniu)
  • Sukces i wsparcie klienta
  • Analityka
  • Zarządzanie danymi
  • automatyzacja procesów biznesowych

Z drugiej strony, gdybym dołączył do starszej firmy z większym zespołem, prawdopodobnie skupiłbym się bardziej na podstawowym content marketingu, niż na nauce innych przydatnych elementów.

Wskazówki, jak zostać marketerem typu full stack

Nigdy nie przestawaj się uczyć

Jeśli chcesz zostać marketerem z pełnym stosem, masz wiele do zrobienia i śmiało można powiedzieć, że czasami może to wydawać się przytłaczające. Istnieje jednak prosty sposób, aby upewnić się, że zawsze robisz postępy.

Nigdy nie przestawaj się uczyć.

Niezależnie od tego, czy czytasz książkę o czymś, o czym nigdy wcześniej nie słyszałeś, sprawdzasz najpopularniejsze posty na nowym (dla Ciebie) blogu, czy przeglądasz bibliotekę podcastów, na pewno zawsze być czymś, co możesz zrobić, aby dowiedzieć się więcej.

Nawet jeśli nie jest to bezpośrednio związane z rodzajem marketingu, ogólna wiedza biznesowa może ci się przydać w zastosowaniu tej wiedzy w niezliczonych sytuacjach, w których mogą znaleźć się marketerzy full-stack.

Bezpłatne kursy to wybawienie

Kto nie lubi darmowych kursów?

Są fantastycznym źródłem wiedzy i doświadczenia w zakresie różnych technik i podsekcji marketingu oraz istotną częścią zostania specjalistą od marketingu pełnego stosu. Kluczem jest wiedzieć, gdzie się udać, aby uzyskać najlepszą edukację.

Bądźmy realistami; przeważnie dostajesz to, za co płacisz. Istnieje kilka świetnych bezpłatnych kursów dla osób z ograniczonym budżetem (podam kilka zaleceń poniżej), ale większość płatnych kursów zapewni pełniejsze spojrzenie na temat, na którym koncentruje się kurs.

Powiedziawszy to, oto kilka miejsc, w których możesz znaleźć fantastyczne kursy na dobry początek:

how do i unlock a computer keyboard

Zrób wszystko, co możesz

Masz szansę pojechać na konferencję? Zrób to.

Widzisz narzędzie, które może być przydatne i ma bezpłatną wersję próbną? Spróbuj.

Nie wiesz, jaki jest najlepszy format postów na blogu? Sprawdź to.

Częścią bycia marketerem typu full stack jest posiadanie doświadczenia, które potwierdza twoją wiedzę, a najlepszym sposobem na zdobycie doświadczenia jest utknięcie i robienie wszystkiego, co masz okazję.

Wypróbowywanie nowych narzędzi może uwydatnić przydatne strategie, jeśli nie, dać przykłady, do których można się odwołać w postach z podsumowaniem. Konferencje pozwalają uczyć się bezpośrednio od czołowych osobistości i mogą pokazać, na co się przygotować, jeśli chodzi o przyszły rozwój. Ciągłe doskonalenie poprzez testowanie to po prostu zdrowy rozsądek.

Nie oznacza to jednak, że wszystko, co robisz, musi być związane z pracą. Odwiedzaj miejsca, w których nigdy wcześniej nie byłeś, wypróbuj hobby, które zawsze Cię interesowało i ogólnie próbuj robić nowe rzeczy.

Nowe doświadczenia świetnie nadają się do tworzenia unikalnych pomysłów i są niezbędne w Twoich wysiłkach na rzecz utrzymania motywacji i utrzymania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. A propos….

Nie wypalaj się

Rozumiem; chcesz się tego wszystkiego nauczyć, a jest prawie za dużo do przejścia. Dlaczego nie miałbyś się starać tak mocno, jak to możliwe, aby dowiedzieć się, co możesz i uzyskać korzyści tak szybko, jak to możliwe?

Prosty; rozbijesz się i wypalisz.

Szkody, jakie wyrządza wypalenie, są o wiele bardziej znaczące niż jakiekolwiek korzyści wynikające z próby upchania jak największej ilości materiału. Nie tylko stracisz motywację do dalszej nauki, ale prawdopodobnie wpłynie to również na Twoje regularne wyniki.

Zamiast doskonalić się jako marketer, zwolnisz i będzie Ci trudno utrzymać nawet normalne obciążenie pracą.

Z tego powodu nie przytłaczaj się kwotą, którą próbujesz zrobić. Trzymaj jedną lub dwie książki na później, aby móc je przeczytać, gdy nic nie robisz. Słuchaj podcastów podczas jazdy lub gotowania. Jeśli nie masz nic innego do roboty, idź na konferencję, ale nie złam nogi, próbując dopasować ją do swoich planów.

Przede wszystkim daj sobie czas na relaks i zajęcie się rzeczami niezwiązanymi z pracą lub marketingiem.

Zaufaj mi, żadna kwota krótkoterminowego zysku nie jest warta ryzyka wypalenia się i konieczności redukcji wielu tygodni wydajność odzyskać. Nie tylko będzie to źle świadczyć o Twojej pracy, ale prawdopodobnie poczujesz się jeszcze bardziej winny, że potrzebujesz czasu na regenerację, niż gdybyś postępował powoli w procesie uczenia się.

Korzystaj z wiedzy i przykładów z nietradycyjnych źródeł

Podczas gdy nie niezbędny zanim zostałem marketerem full stack, odkryłem, że korzystanie z wiedzy, doświadczenia i przykładów spoza Twojej dyscypliny (lub nawet ogólnie spoza marketingu) może być świetnym sposobem na uzyskanie nowego wglądu i uczynienie tematu bardziej interesującym.

Realistycznie rzecz biorąc, będzie co najmniej kilka tematów, które będziesz musiał poznać, a które nie będą dla Ciebie interesujące. Przebrnięcie przez te informacje będzie trudem. Jeśli jednak znajdziesz perspektywę lub przykład z tematu, który Cię interesuje, może to być świetny sposób na przełamanie początkowej niechęci do rozpoczęcia.

how to merge two word documents

Weźmy na przykład moją własną pracę tutaj, na blogu Process Street.

Piszemy o wszystkim, co jest związane z procesami, co obejmuje ogromną liczbę ogólnych praktyk biznesowych i technik optymalizacji, z których nie wszystkie są lekką niedzielną lekturą. Od automatyzacji procesów biznesowych i wdrażania klientów po szablony list zadań i działania związane z budowaniem zespołu – omówimy wszystko.

Nie wszystko jest dla mnie interesujące na poziomie podstawowym, a konieczność uczenia się i pisania o nowych tematach co tydzień może być niezwykle wyzwaniem pod względem motywacyjnym. Więc znajduję na to sposoby Zrób to ciekawy.

Prawo Little’a nie jest typową pogawędką na imprezie, ale utknęłam w nim, odkrywając, jak było do tego przyzwyczajone zoptymalizować produkcję bombowców stealth . Przykłady wezwań do działania są w większości takie same (można tylko powiedzieć, że tyle razy używano kontrastujących kolorów), ale pomieszałem je, udając się do lokalnego supermarketu i znajdując fizyczne przykłady, które nawiązały do ​​tematu.

Nie jesteś ograniczony do korzystania z tych samych przykładów i ścieżek uczenia się, co wszyscy inni, więc znajdź swój własny sposób na uczynienie tematów interesującymi.

Zasoby na podróż

Chociaż podałem już kilka przykładów powyżej, pomyślałem, że przedstawię listę zasobów, które pomogą Ci rozpocząć drogę do zostania marketerem full-stack. Jest to mieszanka blogów, podcastów, kursów, książek i innych pozycji, które pomogą Ci odświeżyć swoje umiejętności i zagłębić się w nowe tematy.

Większość z tych zasobów mówi sama za siebie (a ten post jest już dość obszerny), więc nie będę wchodził w szczegóły każdego przykładu. Powiem jednak, jakiego rodzaju zasobem jest każdy element i podzielę go na ogólne kategorie, aby ci pomóc.

Omówię także tylko podstawowe dyscypliny marketingu – te zasoby stanowią fantastyczną podstawę do wykorzystania, aby zostać marketerem typu full stack, ale będziesz musiał także wykazać się inicjatywą i pójść dalej, stosując pewne techniki, które wymagają bardziej praktycznego podejścia zbliżać się. Na przykład musisz sam zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta.

Zacznijmy budować tę bibliotekę wiedzy!

Pisanie/opowiadanie historii

Blogowanie

  • ProBlogger – fantastyczny blog z poradami i technikami zarówno dla nowych, jak i doświadczonych blogerów, skupiający się szczególnie na zarabianiu pieniędzy na blogowaniu
  • Copybloger – kolejny świetny blog dla blogerów, prowadzą też program, w którym możesz zostać certyfikowany content marketer , udowadniając w ten sposób swoją wartość w tej dyscyplinie
  • WordPressa – standardowa platforma dla większości blogów, z którą niewątpliwie będziesz musiał się zapoznać
  • Wprowadzenie do HTML-a przez Akademia kodowania – kurs wprowadzający do języka, który każdy bloger i marketer powinien zrozumieć (choćby na poziomie podstawowym)

Badania

  • Formularz typu – fantastyczne narzędzie do zbierania informacji od odbiorców za pomocą dostosowywalnych formularzy
  • Wzmianka społeczna – użyj tego narzędzia, aby zobaczyć, co ludzie mówią na dany temat w mediach społecznościowych
  • BuzzSumo – świetny sposób na sprawdzenie, jakie aktualnie treści są popularne na dany temat lub w/na danej witrynie
  • Jak badamy: spojrzenie na proces bloga buforowego przez Bella Beth Cooper – świetne miejsce na rozpoczęcie, jeśli nie masz pewności, jak wyszukiwać posty na swoim blogu

Media społecznościowe

Gromadzenie/zarządzanie danymi (testy A/B itp.)

  • Stół powietrzny – narzędzie, którego używamy w Process Street do tworzenia inteligentnych arkuszy kalkulacyjnych, które przechowują prawie wszystkie nasze dane w powiązanych ze sobą rekordach, dzięki czemu są potężniejsze niż tradycyjne arkusze kalkulacyjne
  • Process Street – doskonały sposób na to tworzyć procesy które są wykonywane więcej niż raz, aby mieć pewność, że są wykonywane prawidłowo, konsekwentnie i skutecznie za każdym razem
  • Optymalizator witryny wizualnej (VWO) – kompleksowy pakiet do optymalizacji Twojej witryny internetowej
  • Skuteczne testy A/B autorstwa Bena Tilly’ego – przewodnik po testach A/B
  • Lista kontrolna testów AB autorstwa Process Street – lista kontrolna, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces testów A/B

Analityka

  • Google Analytics – jeśli chcesz mieć pojęcie o tym, jak dobrze radzi sobie Twoja witryna, musisz nauczyć się korzystać z Google Analytics
  • Akademia Google Analytics – dowiedz się, jak korzystać z Google Analytics od zespołu, który Ci to przyniósł
  • Ahrefs – świetne narzędzie do analizy potencjalnych słów kluczowych, siły SEO konkurencji i tego, jak ulepszyć własne wysiłki
  • Buzzsumo – użyj tej opcji, aby odkryć popularne lub popularne treści związane z witryną lub tematem

Wskazówki optymalizacyjne

  • 15 najlepszych praktyk dotyczących strony docelowej, które pozwolą zwiększyć współczynnik konwersji Bena Mulhollanda
  • 24 Szczegółowe przykłady wezwań do działania: Jak inspirować do działania Bena Mulhollanda
  • Przeanalizowałem kopię na 87 stronach docelowych start-upów SaaS — oto, co znalazłem — autor: Bena Brandalla

Marketing treści

  • Copybloger – świetne źródło wskazówek i technik content marketingu
  • Zaawansowany przewodnik po marketingu treści przez Neila Patela I Katarzyna Aragon – dokładnie to, co jest napisane na puszce
  • 9 niezbędnych wskazówek marketingowych od ojca reklamy Bena Mulhollanda – kluczowe wskazówki marketingowe i reklamowe od Davida Ogilvy’ego; ojciec reklamy
  • 31 najlepszych książek o marketingu, które pomogą Ci zrozumieć i dotrzeć do klientów Adama Henshalla – nigdy nie zaszkodzi mieć pod ręką listę świetnych książek, które pomogą Ci dowiedzieć się więcej

Marketing e-mailowy

  • Jak znaleźć adresy e-mail z dokładnością do 92% — 9 narzędzi do wyszukiwania wiadomości e-mail przetestowanych przez Bena Mulhollanda – w przypadku e-mail marketingu potrzebujesz narzędzia, które niezawodnie poda prawidłowy adres dla Twojej grupy docelowej, więc sprawdź ten post, aby zobaczyć, jak sprawdza się 9 najlepszych narzędzi
  • Przepływ pracy z pocztą elektroniczną: najlepsze praktyki i przykłady, które zamieniają potencjalnych klientów w sprzedaż Josha Browna – dowiedz się, jak zamienić leady e-mailowe w sprzedaż, korzystając z istniejących najlepszych praktyk
  • Kompletny przewodnik po marketingu e-mailowym dla początkujących przez Monitor kampanii – świetne miejsce na rozpoczęcie, jeśli nie wiesz, od czego zacząć naukę o e-mail marketingu

Pamiętać; specjalista od wszystkiego nie jest mistrzem w niczym

Niezależnie od tego, czy myślisz o zostaniu specjalistą ds. marketingu typu full stack, czy też chcesz go zatrudnić, pamiętaj, że posiadanie tak szerokiej wiedzy prawdopodobnie będzie wymagało kompromisu. Zwykle objawia się to tym, że nie jesteś tak silny jak specjalista w swojej dziedzinie.

Właśnie dlatego start-upy zwykle uwielbiają marketerów full-stack – potrafią dostosować się do niezliczonej liczby ról, które musi pełnić mniejszy zespół, nie potrzebując przy tym specjalistycznej wiedzy, ponieważ w większości dopiero zaczynają.

Rozwiązaniem jest podejście najlepsze z obu światów.

Znajomość pełnego stosu jest przydatna, ale tylko wtedy, gdy cała ta wiedza zostanie wykorzystana. Jeśli w dużej mierze zamierzają skupiać się na, powiedzmy, marketingu treści, rozsądniej jest zatrudnić specjalistę w tej dziedzinie, który będzie mógł następnie w razie potrzeby nauczyć się podstaw innych dyscyplin i technik.

Jeśli sam jesteś marketerem full-stack, rozważ wybranie jednej lub dwóch podsekcji, które Ci się podobają lub które uważasz za interesujące, i dogłębne zapoznanie się z ich technikami. Staraj się specjalizować w tych dziedzinach, zachowując jednocześnie wiedzę na temat innych dyscyplin – dobrze ci to pomoże w sprzedawaniu swoich umiejętności i elastyczności.

Co sądzisz o marketingu full stack? Czy lepiej jest się specjalizować, czy wybrać jedno i drugie? Daj mi znać w komentarzach pod spodem!


Zostaw Komentarz

W Tym Temacie

Trendy Na e-music

Jak udzielić dostępu do SharePoint
Jak udzielić dostępu do SharePoint
Zrozumienie dostępu do programu SharePoint Jeśli chodzi o SharePoint, musisz wiedzieć, w jaki sposób dostęp jest przyznawany i zarządzany. Poznanie programu SharePoint Access oznacza zrozumienie, kto może wyświetlać, edytowanie lub udostępnianie plików i folderów, a także skuteczne zarządzanie tym wszystkim. Aby przyznać dostęp do SharePoint, przejdź do witryny i wybierz opcję „Udostępnij” w prawym górnym rogu.
Jak łączyć dokumenty Microsoft Word
Jak łączyć dokumenty Microsoft Word
Dowiedz się, jak bez wysiłku łączyć dokumenty Microsoft Word. Uprość przepływ pracy i zaoszczędź czas dzięki naszemu przewodnikowi krok po kroku.
Jak pobrać emotikony Slack
Jak pobrać emotikony Slack
Dowiedz się, jak łatwo pobierać emoji Slack i usprawnić komunikację, dzięki temu przewodnikowi krok po kroku, jak pobierać emoji Slack.
Jak utworzyć grupę SharePoint
Jak utworzyć grupę SharePoint
Zrozumienie grup programu SharePointZarządzasz dużym zespołem? Masz problemy z komunikacją i organizacją? Grupy SharePoint są idealne dla Ciebie! Przejdź do strony uprawnień witryny i utwórz grupę. Nadaj mu nazwę i dodaj członków. Możesz nawet dostosować go za pomocą logo lub motywu. I nie zapomnij o użytkownikach zewnętrznych – oni też mogą się przyłączyć. Grupy SharePointa
Jak wyciszyć Microsoft Teams
Jak wyciszyć Microsoft Teams
Dowiedz się, jak łatwo wyciszyć aplikację Microsoft Teams i zwiększyć swoją produktywność.
Jak korzystać z Power BI na komputerze Mac
Jak korzystać z Power BI na komputerze Mac
Dowiedz się, jak efektywnie korzystać z usługi Power BI na komputerze Mac, dzięki temu obszernemu przewodnikowi na temat korzystania z usługi Power BI na komputerze Mac.
Jak dodać kalendarz do SharePoint
Jak dodać kalendarz do SharePoint
Wprowadzenie Dodanie kalendarza do SharePoint może być łatwe — pod warunkiem posiadania odpowiednich wskazówek! SharePoint posiada przyjazną dla użytkownika i intuicyjną funkcję kalendarza. Otwiera to przed zespołami nieograniczone możliwości dotrzymywania terminów i zadań. Aby dodać kalendarz: Przejdź do witryny, do której chcesz go dodać. Następnie kliknij koło zębate
Jak korzystać ze Slacka na komputerze Mac
Jak korzystać ze Slacka na komputerze Mac
Dowiedz się, jak efektywnie korzystać ze Slacka na komputerze Mac, dzięki temu obszernemu przewodnikowi na temat korzystania ze Slacka na komputerze Mac.
Jak pozbyć się linii w programie Microsoft Word
Jak pozbyć się linii w programie Microsoft Word
Dowiedz się, jak łatwo usunąć linie w programie Microsoft Word, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Pożegnaj niechciane linie i popraw wygląd swojego dokumentu.
Jak zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych
Jak zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych
Dowiedz się, jak łatwo zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Odzyskaj kontrolę i zoptymalizuj korzystanie z programu Word.
Jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie
Jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie
Dowiedz się, jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Ciesz się ulubionymi filmami w podróży, bez wysiłku.
Jak znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10
Jak znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10
Dowiedz się, jak łatwo znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10 i uwolnić swoją kreatywność.