Zrozumienie grup programu SharePoint
Zarządzanie dużym zespołem? Masz problemy z komunikacją i organizacją? Grupy SharePointa są idealne dla Ciebie! Przejdź do strony uprawnień witryny i utwórz grupę. Nadaj mu nazwę i dodaj członków. Możesz nawet dostosować go za pomocą logo lub motywu. I nie zapomnij o użytkownikach zewnętrznych – oni też mogą się przyłączyć.
Grupy SharePointa wywarły spore wrażenie. NASA i GE udało się to z wielkim sukcesem. Po co czekać? Stwórz swój już dziś i doświadcz zorganizowanej komunikacji i współpracy!
Tworzenie nowej grupy SharePoint
Tworzenie unikalnej grupy SharePoint jest łatwe. Oto jak zrobić taki prezent ze współpracownikami, przyjaciółmi i rodziną:
- Zaloguj się do swojego konta SharePoint.
- Kliknij opcję Zawartość witryny po lewej stronie.
- Z dostępnych opcji wybierz Nowy > Grupa.
Pamiętaj, że członków należy dodać ręcznie. Nadaj grupie nazwę opisową, odzwierciedlającą jej cel i udostępniaj dokumenty, aby ułatwić współpracę.
how do you group things on word
Klient niedawno utworzył grupę SharePoint dla swojego zdalnego zespołu. Był to prosty proces i szybko mogli rozpocząć współpracę. Wydajność wzrosła, ponieważ wszyscy byli na bieżąco informowani.
Dołączenie do grupy SharePoint przypomina dołączenie do imprezy – ale zamiast napojów otrzymujesz arkusze Excel!
Dodawanie użytkowników do istniejącej grupy SharePoint
Dodawanie osób do istniejącej grupy SharePoint jest niezbędne dla administratorów. Zapewnia każdemu członkowi zespołu dostęp do zasobów i dokumentów. Oto przewodnik w sześciu krokach:
- Otwórz witrynę programu SharePoint.
- W prawym górnym rogu przejdź do „Ustawienia witryny” .
- Pod „Użytkownicy i uprawnienia” , wybierać „Ludzie i grupy” .
- Wybierz grupę, do której chcesz dodać użytkowników.
- Kliknij 'Nowy' , Następnie „Dodaj użytkowników” .
- Wprowadź nazwy użytkowników lub adresy e-mail. Możesz dodać wiadomość, a następnie kliknąć 'Udział' .
Uwaga: domyślnej wiadomości nie można zmienić, więc upewnij się, że zawiera ona właściwe informacje.
Badania Gartnera mówi, że Microsoft SharePoint jest używany w 80% firm z listy Fortune 500 . Nie udostępniaj więc współpracownikom swojej grupy w programie SharePoint, jeśli nie chcesz, aby poznali Twoją sekretną miłość do filmów o kotach!
Zarządzanie uprawnieniami grupy SharePoint
Uprawnienia grupy SharePoint są ważne dla kontrolowania dostępu do zawartości witryny SharePoint. Oto przewodnik krok po kroku:
- Przejdź do Ustawień witryny na górnym pasku nawigacyjnym.
- W obszarze Użytkownicy i uprawnienia kliknij opcję Osoby i grupy.
- Wybierz grupę, dla której chcesz ustawić uprawnienia.
- Na wstążce kliknij Edytuj uprawnienia użytkownika.
- Zaznacz lub odznacz pola obok uprawnień, które chcesz nadać lub odebrać tej grupie.
- Kliknij OK u dołu ekranu.
Pamiętać: zbyt wielu członków udostępniających witryny może na dłuższą metę powodować problemy z bezpieczeństwem.
Czy wiedziałeś? Do 2021 roku SharePoint miał ponad 200 milionów użytkowników w 75 000 organizacjach na całym świecie! Utworzenie grupy SharePoint to jeden krok w kierunku efektywnej współpracy. Ale dzięki tym wskazówkom w mgnieniu oka staniesz się ekspertem grupowym.
Najlepsze praktyki dotyczące korzystania z grup programu SharePoint
Grupy SharePoint są niezbędne do zarządzania kontrolą dostępu . Oto cztery wskazówki, jak efektywniej z nich korzystać:
- Utwórz mniej grup – im mniej, tym lepiej, ponieważ zbyt dużą liczbą może być trudno zarządzać.
- Organizuj użytkowników – kategoryzuj ludzi według roli, działu lub lokalizacji, aby ułatwić nadawanie uprawnień i dodawanie członków.
- Połącz z Active Directory – unikać podwójnej pracy, gdy ktoś odchodzi z organizacji.
- Regularnie przeglądaj struktury – przeglądaj je, gdy nastąpią zmiany w strukturze lub rolach stanowiskowych.
Upewnij się także, że członkowie wiedzą, co mogą, a czego nie mogą robić w każdej grupie, aby zapewnić lepszą współpracę.
Czy wiedziałeś o tym Microsoft SharePoint jest jednym z najpopularniejszych platformy współpracy w przedsiębiorstwie ? Cóż, teraz tak!
word document change language
Wniosek.
Dowiedz się, jak utworzyć grupę SharePoint! Ma mnóstwo wspaniałych zalet. Możesz szybciej współpracować i komunikować się. Oszczędza to czas i zwiększa produktywność.
Dostosuj swoje grupy za pomocą określonych uprawnień. Przejrzyj także listę członków i usuń nieaktywnych lub nieistotnych członków. Pomaga to zachować bezpieczeństwo i organizację pod kontrolą.
Często Zadawane Pytania
Często zadawane pytania: Jak utworzyć grupę SharePoint?
Odpowiedź: Aby utworzyć grupę SharePoint, wykonaj następujące kroki:
- Otwórz witrynę programu SharePoint
- Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia witryny
- W obszarze Użytkownicy i uprawnienia wybierz opcję Uprawnienia witryny
- Kliknij opcję Utwórz grupę i podaj wymagane szczegóły, takie jak nazwa grupy, opis i właściciel grupy
- Wybierz odpowiedni poziom uprawnień dla grupy
- Kliknij Utwórz, a Twoja grupa zostanie utworzona.
Często zadawane pytania: Czy mogę dodać członków do grupy SharePoint?
Odpowiedź: Tak, możesz dodawać członków do grupy SharePoint. Wykonaj następujące kroki:
how to save a document on flash drive
- Otwórz witrynę programu SharePoint
- Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia witryny
- W obszarze Użytkownicy i uprawnienia wybierz opcję Uprawnienia witryny
- Kliknij grupę, do której chcesz dodać członków
- Kliknij Nowy, dodaj adresy e-mail członków i wybierz odpowiedni poziom uprawnień
- Kliknij Udostępnij, a członkowie zostaną dodani do grupy.
Często zadawane pytania: Jak usunąć grupę SharePoint?
Odpowiedź: Aby usunąć grupę SharePoint, wykonaj następujące kroki:
- Otwórz witrynę programu SharePoint
- Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia witryny
- W obszarze Użytkownicy i uprawnienia wybierz opcję Uprawnienia witryny
- Kliknij grupę, którą chcesz usunąć
- Kliknij przycisk Usuń u góry strony
- Potwierdź usunięcie, klikając OK w wyskakującym oknie dialogowym.
Często zadawane pytania: Jakie są różne poziomy uprawnień dla grup programu SharePoint?
Odpowiedź: Różne poziomy uprawnień dla grup programu SharePoint to:
- Pełna kontrola: Użytkownicy z tym poziomem uprawnień mają pełną kontrolę nad witryną, w tym możliwość dodawania i usuwania użytkowników i grup.
- Contribute: Użytkownicy z tym poziomem uprawnień mogą dodawać, edytować i usuwać elementy, dokumenty i strony internetowe.
- Przeczytaj: Użytkownicy z tym poziomem uprawnień mogą przeglądać elementy, dokumenty, strony i widoki.
- Projektowanie: użytkownicy z tym poziomem uprawnień mogą przeglądać, dodawać, aktualizować, usuwać, zatwierdzać i dostosowywać strony, listy i biblioteki dokumentów.
Często zadawane pytania: Czy mogę zmienić poziomy uprawnień dla grupy SharePoint?
Odpowiedź: Tak, możesz zmienić poziomy uprawnień dla grupy SharePoint. Wykonaj następujące kroki:
- Otwórz witrynę programu SharePoint
- Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia witryny
- W obszarze Użytkownicy i uprawnienia wybierz opcję Uprawnienia witryny
- Kliknij grupę, dla której chcesz zmienić poziom uprawnień
- Kliknij przycisk Edytuj uprawnienia użytkownika u góry strony
- Wybierz nowy poziom uprawnień i kliknij OK.
Często zadawane pytania: Czy mogę utworzyć podgrupę w ramach grupy SharePoint?
Odpowiedź: Nie, nie możesz utworzyć podgrupy w grupie SharePoint. Można jednak dodawać użytkowników do istniejących grup programu SharePoint w witrynie, aby przyznać im dostęp do określonych elementów lub obszarów.