Główny Praktyczne Porady Deklaracja wartości: zdefiniowanie serca Twojej firmy

Opublikowane W Praktyczne Porady

26 min read · 29 days ago

Share 

Deklaracja wartości: zdefiniowanie serca Twojej firmy

Deklaracja wartości: zdefiniowanie serca Twojej firmyBen Mulholland 31 stycznia 2023 Zasoby ludzkie, zarządzanie, marketing

Oświadczenie o wartości nie jest jakimś żargonem wyrażającym to, co naszym zdaniem ma znaczenie. To oświadczenie o tym, czym jest Twoja firma, co reprezentuje i czego wszyscy mogą się po niej spodziewać.

To dusza Twojego zespołu.

Kultura to żywe wartości.

Wartości są słowami pisanymi, a twoja kultura to sposób, w jaki faktycznie nimi żyjesz . – Jeffa Lawsona , Wyrażanie wartości firmy i autentyczne przestrzeganie ich: Jeff Lawson

Niezależnie od tego, czy chcesz zjednoczyć swój zespół wokół podstawowego zestawu ideałów, pokazać potencjalnym rekrutom, czego się spodziewać i jak działać, czy też chcesz oddziaływać na swoich głównych odbiorców, wartości te są istotną częścią każdej spójnej firmy. Bez ich definiowania każdy będzie pracował na własnych założeniach.

Jak zatem stworzyć oświadczenie wartości, które będzie skuteczne, zwięzłe, bezpośrednie i, co najważniejsze, dokładnie odzwierciedla Twoją firmę?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, przejdźmy od razu do rzeczy.

Czym jest stwierdzenie wartości

Deklaracja wartości ukazuje duszę firmy

Termin stwierdzenie wartości jest dość oczywisty. To wiadomość, która przekazuje wartości i priorytetów firmy, organizacji lub zespołu, który reprezentuje. Dzięki temu Twoi klienci i pracownicy wiedzą, co jest ważne dla Twojej firmy i jaką kulturę ma.

Na tym właśnie polega prawdziwa magia oświadczenia wartości – można go wykorzystać wewnętrznie i zewnętrznie . Jest to zarówno wytyczna dotycząca operacji, jak i sposób marketingu skierowany do głównych odbiorców.

To takie proste.

Mimo to będę pierwszą osobą, która przyzna, że ​​stwierdzenie wartości brzmi trochę zbyt blisko żargonu marketingowego zapewniającego wygodę. Naprawdę ważne jest, aby było to coś przydatnego, wyróżniającego się i łatwego do zidentyfikowania.

Aby zachować odrębność, musisz wiedzieć, czym różni się od podobnych aspektów, takich jak misja i wizja. Nie martw się, nie zgubimy się w terminologii.

Różnica między wartością, wizją i misją

Chociaż brzmi to jak modne miasto, deklaracje wartości to nie to samo, co deklaracje misji i wizje. Traktowanie ich w ten sposób jedynie osłabi siłę przekazu (w najlepszym przypadku) lub całkowicie zniechęci odbiorców (w najgorszym).

Mówiąc w skrócie:

  • Deklaracja wartości – co jest ważne dla Twojej firmy, jakie są dla niej priorytety i jak się zachowuje
  • Misja – dlaczego Twoja firma istnieje, zazwyczaj poprzez określenie swoich celów w najbliższej przyszłości
  • Deklaracja wizji – długoterminowa wizja tego, co firma chce osiągnąć

The oświadczenie wartości powinien pokazać w co wierzy firma . Jest to kręgosłup, który można określić jako kontekst określający, co dalej robić, jak działać itd. Pomyśl o tym jak o zestawie wytycznych, które pokazują duszę firmy każdemu, kto je czyta.

Deklaracje misji są bardziej zorientowani na działanie i powiedzieć, dlaczego firma istnieje . Określają one, co firma zamierza osiągnąć w praktyce, zwykle w ujęciu krótkoterminowym. Nie jest zainteresowany ogólnym celem, ale zamiast tego funkcjonować drużyna za nim służy.

Oświadczenia dotyczące wizji służyć do opowiedzenia co firma chce osiągnąć . Najłatwiejszym sposobem oddzielenia tego od innych stwierdzeń jest wzięcie pod uwagę deklaracji misji i przemyślenie, jakiemu celowi ona służy. Określ, gdzie firma chce ostatecznie się znaleźć i jak chce zmienić rezydencję sektora (lub nawet społeczeństwa w ogóle).

Myślę, że stwierdzenie wartości jest czasami powiązane i wywodzi się z deklaracji wizji… to znaczy – dlaczego firma istnieje, dlaczego ta firma jest wyjątkowa i niesamowita oraz zapewnia wartość dla klienta? – Gaetano DiNardi, szef ds. popytu gen. w Nextiva

how to change pc password

Dlaczego potrzebujesz oświadczenia o wartości

Dobrze jest wiedzieć, czym jest oświadczenie wartości, ale po co w ogóle go potrzebujesz? Z pewnością jest to kolejna rzecz, którą można odłożyć na później, podczas gdy Ty będziesz skupiać się na ważnych rzeczach, np. rozwoju swojej firmy?

Cóż, masz w połowie rację.

Chociaż stwierdzenie wartości nie jest niezbędny Aby stworzyć odnoszącą sukcesy firmę, istnieje kilka potężnych korzyści, które sprawiają, że droga do trwałego sukcesu jest znacznie łatwa w utrzymaniu.

Deklaracje wartości są dobrymi wytycznymi dotyczącymi kultury, marketingu i nie tylko

Deklaracja wartości pokazuje, co firma traktuje priorytetowo i uważa za ważne. Jeśli zostanie dobrze wykonany, może również wykazać część osobowości kulturowej, która pasuje do marki.

Można to wykorzystać jako kotwicę w niemal każdym aspekcie firmy.

Chcesz dać swojemu zespołowi coś, wokół czego będzie mógł się zjednoczyć i określić sposób, w jaki współdziałają ze sobą? Odsyłaj ich do oświadczenia o wartości.

Staram się dać potencjalnym rekrutom poczucie Kultura firmy wejdą i czego się od nich będzie spodziewać? Pochwal się oświadczeniem wartości.

Szukasz łatwego sposobu na dotarcie do głównych odbiorców, pokazując, że zależy Ci na tym samym, co oni? Powiedz to teraz ze mną – użyj wyrażenia wartości.

Dosłownie wszystko, na co mogą mieć wpływ priorytety i podejście firmy, można ułatwić zarówno nowym, jak i starym pracownikom, mając po prostu pod ręką wartości, do których można będzie wracać.

Zapobiega to kształtowaniu się złych nawyków i pomaga stworzyć zjednoczony front wobec klientów i członków zespołu, ułatwiając im zapamiętanie Cię i nawiązanie z Tobą kontaktu.

Nie wspominając już o tym, że wartości można zmienić, jeśli zajdzie potrzeba obrotu lub coś nie działa. To z kolei daje nowy lub zmieniony zestaw wytycznych, na podstawie których można podejmować wszelkie przyszłe decyzje.

Myślisz, że to rozwiązanie tylko dla dużych firm? Pomyśl jeszcze raz

Nawet jeśli potrzeba jest mocnym słowem, każda firma z pewnością by to zrobiła korzyść od posiadania oświadczenia wartościującego. Nie jest to w żadnym wypadku wymagane, ale kontekst, jaki nadaje to pozostałym operacjom, jest niezwykle przydatny.

Wiek firmy również nie wpływa na potrzebę oświadczenia wartości – zawsze można je zmienić, aby odzwierciedlić nowe wartości i cele. Zbyt częste robienie tego może spowodować rozłączenie się z klientami i pracownikami, ale po okresie karencji wszystko powinno się odpowiednio dostosować.

Na przykład niedawno założona mała firma może wyznawać wartości odzwierciedlające priorytety założyciela. Pomaga to w określeniu tożsamości marki i przekazaniu oczekiwanego zachowania nowych pracowników.

Posiadanie zestawu wartości, wokół których skupiają się Twoje działania, to łatwy sposób na upewnienie się, że na tym etapie tworzysz spójną i konsekwentną kulturę.

Gdy firma się rozwinie, wartości można zmienić, aby bardziej zaspokoić potrzeby docelowych odbiorców. Podstawowy wizerunek i kultura marki zostały już ustalone, więc nie ma potrzeby egzekwowania tego poprzez deklarację wartości.

Nie oznacza to jednak, że stwierdzenie staje się bezużyteczne; zamiast tego można go edytować, aby ponownie skupić się na dotarciu do docelowej grupy odbiorców firmy i wyświetlić go w bardziej publicznym miejscu. Ludzie, którzy ją zobaczą, mogą następnie utożsamić się z wartościami i łatwo zrozumieć, dlaczego mogliby chcieć używać tej marki.

Jak napisać oświadczenie o wartości

Niezależnie od tego, czy jest sformułowane zbyt niejasno, czy też jest umieszczone w niewłaściwym miejscu, oświadczenie o złej wartości nie przyniesie niczego poza marnowaniem czasu każdego, kto je napisze lub przeczyta.

Aby temu zapobiec, szybko omówmy:

  • Jak zaplanować oświadczenie wartości
  • Co powiedzieć
  • Jak długo to powinno trwać
  • Gdzie to wyświetlić

Jak zaplanować wypowiedź

Na szczęście oświadczenia dotyczące wartości można łatwo zaplanować. Najtrudniejsza część polega na zebraniu wszystkich odpowiednich stron razem.

Ponieważ dotyczy to prawie każdego działu w Twojej firmie, należy umówić się na spotkanie ze wszystkimi osobami istotnymi dla produktu końcowego. Należy skontaktować się z kierownikami działów, menedżerami, interesariuszami i innymi osobami oraz zorganizować spotkanie w celu omówienia tego, co odtąd będzie faktycznie duszą firmy.

Po rozpoczęciu spotkania nadszedł czas na burzę mózgów.

Zapisz pomysły na to, co każdy członek zespołu uważa za ważne dla firmy i jaką postawę chce przyjąć. Sprawdzać Kultura firmy obecnie posiadasz i przedyskutuj, czy jest to coś, co chcesz zmienić poprzez oświadczenie wartości.

W poszukiwaniu inspiracji przejrzyj oświadczenia wartości innych firm (pamiętaj tylko, aby ich nie kopiować).

Co najważniejsze, zdecyduj, co Cię wyróżnia i jakie są Twoje podstawowe przekonania i wartości. Oceń każdy z nich pod względem ważności dla Twojej organizacji i oceń, jak trafny jest każdy z nich w stosunku do tego, jak obecnie pracujesz i zachowujesz się.

Kiedy już posortujesz listę wartości i przekonań, wyodrębnij 10 najlepszych, które wykorzystasz jako potencjalnych kandydatów w swoim końcowym oświadczeniu.

Co powiedzieć

Głównym niebezpieczeństwem podczas pisania oświadczenia jest podanie wartości, które są zbyt ogólne lub niejasne. To sprawia, że ​​całość wydaje się słaba i nieostra, co mija się z celem utrzymywania jej jako centralnego filaru Twojej firmy i kultury.

Załóżmy na przykład, że firma ma oświadczenie wartości:

Jesteśmy zespołem zorientowanym na klienta, który jest dumny z autentycznej i etycznej pracy. Dzięki zabójczej pracy zespołowej nasi eksperci szybko i profesjonalnie rozwiążą Twoje problemy.

To ci mówi Nic o tym, czym jest firma, dlaczego się wyróżnia i czym różni się od innych firm. Jest zapominalny dla potencjalnych klientów i zbyt niejasny, aby służyć jako wytyczne dla zespołu.

W tym celu ekspert marki Denise Lee Yohn zaleca pięć słów w szczególności całkowitego zakazu stosowania stwierdzenia:

1. Etyczny (lub uczciwość) – Każda firma powinna działać etycznie i uczciwie – a uznając tę ​​koncepcję za jedną ze swoich podstawowych wartości, zadajesz sobie pytanie, dlaczego musisz o tym przypominać.
2. Praca w zespole (lub współpraca) – Nie powinieneś mówić swoim ludziom, żeby pracowali razem – to zdrowy rozsądek. Jeśli nie współpracują ze sobą, wymienienie tego jako podstawowej wartości nie jest rozwiązaniem. (Rzeczy takie jak projekt organizacji, szkolenia, ulepszone procesy oraz nowe wspólne wskaźniki i standardy wydajności.)
3. Autentyczny – Nie możesz twierdzić, że jesteś autentyczny lub że chcesz nim być – musisz po prostu być autentyczny. A Twoja organizacja będzie autentyczna, jeśli jej liderzy rzeczywiście będą działać i komunikować się w autentyczny sposób.
4. Zabawa – Stwierdzenie, że chcesz, aby Twoja organizacja czerpała przyjemność z zabawy, sprawia wrażenie, jakbyś za bardzo się starał. Podobnie jak nastolatek, który twierdzi, że jest fajny, jeśli musisz to powiedzieć, prawdopodobnie nie jesteś.
5. Zorientowane na klienta (lub zorientowane na klienta) – ponownie wszystkie firmy powinny dostosować się do swoich klientów oraz ich pragnień i potrzeb. Opracowanie podstawowej wartości wyjaśniającej wyjątkowy sposób, w jaki współpracujesz z klientami, byłoby znacznie bardziej wyróżniające i znaczące.
Denise Lee Yohn , Zablokuj te 5 słów w swoim oświadczeniu o wartościach korporacyjnych

Poza tym zasada jest dość prosta; nie mów niczego, co inna firma mogłaby powiedzieć i wykonać w ten sam sposób.

Twoje wartości muszą odzwierciedlać Twoją firmę, a nie jakąkolwiek starą firmę. Jeśli tego nie zrobią, stwierdzenie będzie albo tak nudne, że zostanie zignorowane, albo tak ogólne, że natychmiast zostanie zapomniane.

Jak długo to powinno trwać

Ton, treść i docelowi odbiorcy oświadczenia mają ogromny wpływ na to, jak długo powinien prawdopodobnie trwać produkt końcowy, aby był najbardziej skuteczny.

Co najważniejsze, powinieneś przekazać wszystkie istotne cechy i priorytety określone podczas spotkania z kluczowymi osobistościami firmy. Kluczem jest zrobienie tego bez podawania tak wielu szczegółów lub tak wielu elementów, że całość zostanie przejrzana, a nie faktycznie przeczytana.

Im krótszy i bardziej zwięzły, tym lepiej. Z tego powodu odpowiednia liczba do przekazania wynosi od jednej do siedmiu kluczowych wartości (ponownie, w zależności od szczegółów każdej z nich).

how to type the spanish n on keyboard

Istnieje jednak niewielka swoboda, jeśli zwracasz się bardziej do pracowników niż do klientów. Oznacza to, że są to Twoi główni odbiorcy ma odczytać określone wartości, aby skutecznie działać i współpracować z resztą zespołu.

Tak długo jak będziesz respektował swoje podstawowe wartości i priorytety, powinieneś być wspaniały.

Gdzie wyświetlić oświadczenie o wartości

Nie ma ogólnej zasady określającej, gdzie umieścić oświadczenie o wartości, mimo że lokalizacja rzeczywiście ma znaczenie. Zamiast tego w dużej mierze zależy to od tego, do kogo skierowana jest Twoja wypowiedź i co ma ona przekazać.

W dalszej części tego posta zobaczymy kilka świetnych przykładów tego, chociaż jedyną niezachwianą zasadą jest to, że opłaca się umieścić je na widocznym miejscu, które można łatwo znaleźć i zobaczyć.

Jeśli chcesz bardziej zjednoczyć swoich pracowników niż przyciągnąć uwagę głównych odbiorców, być może umieść to na stronie poświęconej karierom, w prywatnych biurach firmy lub na czatach. Jeśli jest odwrotnie, umieść go wysoko na swojej stronie głównej (ustępując jedynie istotnym materiałom marketingowym), aby jak najszybciej przekazać punkt widzenia.

6 przykładów zestawień wartości

Ulica Procesowa

W Process Street wiemy, jak ważne jest posiadanie spójnej kultury firmy. Niestety wiemy też z pierwszej ręki, jak trudne może być jego stworzenie.

Cały nasz zespół składa się z pracowników zdalnych – nie mamy utworzonego biura, ponieważ zatrudniamy pracowników na niemal każdym kontynencie. Chociaż ma to swoje zalety, utrudnia to powstrzymanie tworzenia się subkultur z naszych indywidualnych zespołów zamiast centralnej, spójnej kultury.

W tym miejscu wkroczyła nasza deklaracja wartości. Obecnie tylko do użytku wewnętrznego, ten zestaw wartości pomógł zjednoczyć nasz zespół wokół wspólnej sprawy i wpłynąć na sposób, w jaki każdy dział tworzył swoje regularne udokumentowane procesy.

  • Zachowuj się jak właściciel
  • Domyślnie akcja
  • Skoncentruj się na procesie
  • Ćwicz ustalanie priorytetów
  • Zwróć uwagę na szczegóły
  • Komunikuj wszystko dwa razy

Łącznie pokazuje to, że skupiamy się na maksymalnym wykorzystaniu każdej chwili, pracy nad tym, co ważne i upewnieniu się, że można ją niezawodnie powtórzyć. Pozwoliło nam to przezwyciężyć problemy związane z byciem zdalnym poprzez zgłębienie znaczenia komunikacji, skuteczne ustalanie priorytetów pracy i podejmowanie działań zamiast siedzieć i czekać na potwierdzenie.

Wartości te mogą równie dobrze zostać przesunięte w dół, ale na razie dobrze spełniają swoje zadanie, ponieważ nie zamierzamy wykorzystywać ich jako widocznego materiału marketingowego.

Facebook

Facebook to absolutna potęga, a nie stał się nią przez brak koncentracji. Ich wartości bezpośrednio odzwierciedlają dążenie firmy do tworzenia wartości społecznej i potrzebę podejmowania ryzyka, aby stworzyć coś, co będzie nadal odnosić sukcesy.

  • Bądź odważny
  • Skoncentruj się na wpływie
  • Poruszaj się szybko
  • Bądź otwarty
  • Buduj wartość społeczną

To kolejny zestaw wartości, który jest niemal w całości adresowany do pracowników i potencjalnych pracowników, ponieważ znajduje się w albumie na ich stronie internetowej. strona karier . Są na tyle proste, że ich zespół może je zapamiętać i skupić się na ich utrzymaniu, jednocześnie wyjaśniając wszelkie niejasności, jakie mogą mieć potencjalni kandydaci na temat kultury i oczekiwań, do których chcą dołączyć.

Proctor i Gamble

Od produktów dla dzieci i szamponów po środki do czyszczenia podłóg i detergenty do prania, Proctor i Gamble posiadać duża liczba marek Titanic (głównie produkujących towary konsumpcyjne). Przy tak szerokim zasięgu łatwo sobie wyobrazić, że ich deklaracja wartości jest niejasna lub nadmiernie nadęta, próbując zjednoczyć wszystkie ich wysiłki.

Wcale tak nie jest.

Proctor and Gamble kieruje się swoimi wartościami, kładąc duży nacisk na odpowiedzialność, uczciwość, niezawodność i dążenie do poprawy. Choć same w sobie nie są szczególnie wyjątkowe, razem dają one solidny obraz P&G jako niezawodnej marki, która nie nadużywa swojej pozycji ani nie zaniedbuje swoich klientów.

  • Uczciwość
  • Przywództwo
  • Własność
  • Pasja wygrywania
  • Zaufanie

Jak pokazano poniżej, wszystkie te wartości są omówione w kilku punktach. Chociaż zazwyczaj spowodowałoby to rozdęcie oświadczenia do tego stopnia, że ​​jakikolwiek pracownik lub publiczność by go zignorowała, ważne jest, aby pamiętać o zakresie P&G jako firmy i o tym, gdzie leżą wyznawane przez nią wartości.

P&G jest ogromny , posiadający kilka (relatywnie) mniejszych marek, które sprzedają rzeczywiste produkty konsumenckie. Co więcej, wartości są umieszczone na ich stronie internetowej, którą z kolei odwiedzają wyłącznie osoby zainteresowane działaniami P&G jako organu przewodniego bardziej znanych marek, których jest właścicielem.

Zasadniczo jedynymi ludźmi, którzy zobaczą wartości P&G, są ci, którzy ich szukają. Ci, którzy będą szukać, będą prawdopodobnie zainteresowani jedynie tym, czy P&G jest konkurencyjna, rentowna i/lub etyczna w swoim postępowaniu, a wszystkie te kwestie są uwzględnione w jej wartościach.

Nie wierzysz mi? Pierwszą rzeczą, którą widzisz na ich stronie głównej, jest link do ich Raporty obywatelskie , które obejmują takie tematy, jak ich wpływ na środowisko, stanowisko w sprawie równości płci i nie tylko.

P&G dba o swój publiczny wizerunek. Ich wartości stanowią część ich wysiłków mających na celu zapewnienie, że są one dobre.

Zbuduj Niedźwiedzia

Kto nie kocha dobrego, okropnego, nie- niedźwiedź -zdolna gra słów? Nie, nie jest mi przykro.

W każdym przypadku, Zbuduj Niedźwiedzia przyjmuje pomysł wykorzystania wartości, aby pokazać rekrutom, na co ich czeka, i rozpocząć wdrażanie, zanim dołączą, i rozszerzyć je na uwzględnić osobowość swojej marki .

  • Zasięg
  • Uczyć się
  • DiBEARsity
  • CollaBEARate
  • Dawać
  • ŚwiętujBEARate

Pomyśl o tym; większość dotychczasowych przykładów skierowanych do potencjalnych pracowników miała charakter informacyjny i miała przyjemny ton, lecz brakowało im trochę osobowości. Tymczasem firma Build-A-Bear dokłada wszelkich starań, aby wzbudzić poczucie dziecięcej zabawy, jakiej chcą, aby zapewniali swoim pracownikom.

Po raz kolejny wiemy, że te wartości są skierowane specjalnie do potencjalnych rekrutów ze względu na ich lokalizację – są hostowani na Dlaczego warto zostać niedźwiedziem na stronie poświęconej karierom.

Ubera

Jak dotąd mieliśmy przykłady stwierdzeń wartości, które się sprawdziły. Kreują spójny wizerunek firmy, zgodny z ich celami i odbiorem społecznym, dzięki przestrzeganiu tych wartości w praktyce.

Przyjrzyjmy się więc pewnym wartościom, które spadły na twarz. Witaj, Uberze…

Postępujemy słusznie . Okres. – Dara Khosrowshahi, Nowe normy kulturowe Ubera

Po skandalach, dymisjach na wysokich stanowiskach i ogólnie negatywnej prasie wokół Ubera przez cały 2017 rok ich nowy dyrektor generalny musiał dobrze rozpocząć sprawę. Musiał zapewnić swoich klientów, że rozpoczęli nowy rozdział w historii, że wszystko będzie lepsze i że można im ufać, gdy bałagan już za nimi.

Musiał przedstawić (i zmienić) Ubera, aby był konsekwentną, niezawodną i ogólnie bardziej szanowaną firmą. Takie właśnie wartości opublikował na swoim firmowym blogu 7 listopada 2017 r., nazywając je jednak normami kulturowymi, a nie wartościami.

  • Mamy obsesję na punkcie klienta.
  • Świętujemy różnice.
  • Postępujemy słusznie. Okres.
  • Zachowujemy się jak właściciele.
  • Wytrwamy.
  • Przedstawiamy idee ponad hierarchię.
  • Robimy duże i odważne zakłady.

Wartości te sprawdziłyby się – mają w sobie poczucie odpowiedzialności i uczciwości etycznej, nie rezygnując przy tym z chęci firmy do rozwoju (a tym samym tworzenia większej wartości dla interesariuszy). Niestety dla Ubera to nie koniec skandalów.

Zaledwie 15 dni później rozeszła się wiadomość że obecny dyrektor generalny wiedział o wcześniejszym wycieku danych, który ukrywał przed klientami przez ponad dwa miesiące. To tyle, jeśli chodzi o robienie właściwych rzeczy.

Chociaż trwały wpływ jest dyskusyjny, nie ma co do tego wątpliwości dalej zniszczone atrakcyjność marki Ubera i sprawiła, że ​​wydawali się jeszcze bardziej niegodni zaufania niż wcześniej. Dlatego tak ważne jest sformułowanie wartości, która nie będzie tylko na pokaz – jeśli jej nie dotrzymasz, albo będziesz wyglądać jak oszust, albo po prostu niekompetentny.

Hotjar

Aby uzupełnić nasze przykłady wyrażeń wartości innym (w dużej mierze) pozytywnym, do którego się zwracamy Hotjar . To kolejne zestawienie wartości skupione na pracownikach, z tą różnicą, że mamy trochę więcej do rozpakowania ze względu na długość oświadczenia.

Nie ma eleganckiego sposobu, aby to wypunktować, więc sprawdź poniższy cytat, aby zapoznać się z samym oświadczeniem wartości.

Kultura Hotjar opiera się na szacunku, przejrzystości, współpracy i bezpośredniej informacji zwrotnej. W naszym zespole nie ma miejsca na brak szacunku, politykę biurową lub jakąkolwiek dyskryminację. Mamy obsesję na punkcie komunikowania się z naszymi użytkownikami, a także w obrębie zespołu. Nienawidzimy biurokracji i wolno działających organizacji – ale jesteśmy frajerami dobrze zdefiniowanych procesów. Uwielbiamy odchudzone, iteracyjne ulepszenia, a sukces mierzy się wartością, jaką tworzymy dla naszych użytkowników.Hotjar , oświadczenie o wartości strony kariery

how to download microsoft word for chromebook

Napisana niemal konwersacyjnym tonem, jest to świetny sposób na pozyskanie potencjalnych rekrutów ze znajomością kultury i oczekiwań, jakie się z tym wiążą. Działają szybko i celowo (dokumentując swoje procesy i stosując ciągłe doskonalenie), jednocześnie tworząc zdrową atmosferę dzięki polityce zerowej tolerancji wobec dyskryminacji i polityki biurowej.

Istnieją jednak dwa główne problemy związane z tym podejściem.

Pierwszą z nich jest sformułowanie. Choć jest mocny, gdy mówi o tym, czego nie będzie tolerować, język używany gdzie indziej jest dość ogólny i łatwy do zapomnienia. Służy swojemu celowi, ale ich opis, a nawet to, co mówią, nie jest zbyt wyjątkowy ani interesujący. Ma to jednak mniejsze znaczenie, ponieważ jest adresowane do nowych rekrutów, którzy i tak będą musieli zwrócić na siebie uwagę – wykorzystują to do informowania, a nie marketingu.

Na tym polega drugi problem, który występuje w wielu z tych przykładów. Prawie nie ma próby wykorzystania ich oświadczenia wartości jako sposobu na przyciągnięcie głównych odbiorców.

Chociaż trudno jest dostosować wartości, aby zarówno informowały pracowników (potencjalnych i obecnych), jak i służyły celom marketingowym, to ogromna stracona szansa, dosłownie wyświetlanie ich wyłącznie na stronie poświęconej karierom. Nawet jeśli są skierowane do pracowników, docelowi odbiorcy prawdopodobnie uznają te wartości za atrakcyjne, ponieważ Twoje wartości odpowiadają temu, w jaki sposób Twój zespół powinien z nimi współdziałać.

Deklaracje wartości nie są bezużytecznym żargonem (jeśli są egzekwowane)

O ile są dokładne i egzekwowane, oświadczenia dotyczące wartości stanowią rdzeń, który może wpłynąć na działalność całej firmy i zjednoczyć ją. W tym celu należy również rozważyć, jak postępować w przypadku naruszeń tych wartości. Chociaż drobne przewinienie nie powinno skutkować rozwiązaniem stosunku pracy, poświęć trochę czasu na przemyślenie wpływu, jaki odstępstwa będą miały na postrzeganie tych wartości.

Umów się na spotkanie ze swoim zespołem. Upewnij się, że wszyscy wiedzą, co oznaczają te wartości i jak je zastosować. Nie daj się nabrać na ten sam przykład co Uber.

Jakie są wartości Twojej firmy i jak je wykorzystujesz? Daj mi znać w komentarzach pod spodem.


Zostaw Komentarz

W Tym Temacie

Trendy Na e-music

Jak udzielić dostępu do SharePoint
Jak udzielić dostępu do SharePoint
Zrozumienie dostępu do programu SharePoint Jeśli chodzi o SharePoint, musisz wiedzieć, w jaki sposób dostęp jest przyznawany i zarządzany. Poznanie programu SharePoint Access oznacza zrozumienie, kto może wyświetlać, edytowanie lub udostępnianie plików i folderów, a także skuteczne zarządzanie tym wszystkim. Aby przyznać dostęp do SharePoint, przejdź do witryny i wybierz opcję „Udostępnij” w prawym górnym rogu.
Jak łączyć dokumenty Microsoft Word
Jak łączyć dokumenty Microsoft Word
Dowiedz się, jak bez wysiłku łączyć dokumenty Microsoft Word. Uprość przepływ pracy i zaoszczędź czas dzięki naszemu przewodnikowi krok po kroku.
Jak pobrać emotikony Slack
Jak pobrać emotikony Slack
Dowiedz się, jak łatwo pobierać emoji Slack i usprawnić komunikację, dzięki temu przewodnikowi krok po kroku, jak pobierać emoji Slack.
Jak utworzyć grupę SharePoint
Jak utworzyć grupę SharePoint
Zrozumienie grup programu SharePointZarządzasz dużym zespołem? Masz problemy z komunikacją i organizacją? Grupy SharePoint są idealne dla Ciebie! Przejdź do strony uprawnień witryny i utwórz grupę. Nadaj mu nazwę i dodaj członków. Możesz nawet dostosować go za pomocą logo lub motywu. I nie zapomnij o użytkownikach zewnętrznych – oni też mogą się przyłączyć. Grupy SharePointa
Jak wyciszyć Microsoft Teams
Jak wyciszyć Microsoft Teams
Dowiedz się, jak łatwo wyciszyć aplikację Microsoft Teams i zwiększyć swoją produktywność.
Jak korzystać z Power BI na komputerze Mac
Jak korzystać z Power BI na komputerze Mac
Dowiedz się, jak efektywnie korzystać z usługi Power BI na komputerze Mac, dzięki temu obszernemu przewodnikowi na temat korzystania z usługi Power BI na komputerze Mac.
Jak dodać kalendarz do SharePoint
Jak dodać kalendarz do SharePoint
Wprowadzenie Dodanie kalendarza do SharePoint może być łatwe — pod warunkiem posiadania odpowiednich wskazówek! SharePoint posiada przyjazną dla użytkownika i intuicyjną funkcję kalendarza. Otwiera to przed zespołami nieograniczone możliwości dotrzymywania terminów i zadań. Aby dodać kalendarz: Przejdź do witryny, do której chcesz go dodać. Następnie kliknij koło zębate
Jak korzystać ze Slacka na komputerze Mac
Jak korzystać ze Slacka na komputerze Mac
Dowiedz się, jak efektywnie korzystać ze Slacka na komputerze Mac, dzięki temu obszernemu przewodnikowi na temat korzystania ze Slacka na komputerze Mac.
Jak pozbyć się linii w programie Microsoft Word
Jak pozbyć się linii w programie Microsoft Word
Dowiedz się, jak łatwo usunąć linie w programie Microsoft Word, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Pożegnaj niechciane linie i popraw wygląd swojego dokumentu.
Jak zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych
Jak zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych
Dowiedz się, jak łatwo zresetować program Microsoft Word do ustawień domyślnych, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Odzyskaj kontrolę i zoptymalizuj korzystanie z programu Word.
Jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie
Jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie
Dowiedz się, jak oglądać filmy Microsoft na iPhonie, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Ciesz się ulubionymi filmami w podróży, bez wysiłku.
Jak znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10
Jak znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10
Dowiedz się, jak łatwo znaleźć program Microsoft Paint w systemie Windows 10 i uwolnić swoją kreatywność.