Główny Praktyczne Porady Ahrefs kontra Moz: Ostateczna rozgrywka w narzędziach SEO

Opublikowane W Praktyczne Porady

21 min read · 2 days ago

Share 

Ahrefs kontra Moz: Ostateczna rozgrywka w narzędziach SEO

Ahrefs kontra Moz: Ostateczna rozgrywka w narzędziach SEOBenjamin Brandall 19 kwietnia 2023 Marketing, SaaS

Patrząc na strony z cenami i materiały marketingowe dla kompleksu Produkty SaaS może być wystarczająco mylące, ale porównywanie dwóch podobnych produktów to prawdziwa udręka na papierze.

Który wybierasz?

Tylko na podstawie tych informacji, listy funkcji i nieaktualnych recenzji nie można podjąć decyzji, szczególnie w przypadku bardzo specyficznych wymagań.

Po sprawdzeniu funkcji głównych narzędzi SEO postanowiliśmy spróbować Moz I Ahrefs równolegle, uzyskując wersje próbne obu w porównywalnych planach Medium i Standard.

Jakie są nasze wymagania dotyczące SEO?

Process Street to młody, skoncentrowany na treści startup. Dzięki naszym marketingu treści , mogliśmy rozwijać firmę dzięki działaniom PR, treściom na blogach i wpisom gości – a wszystko to bez rozbijania banku. Znalezienie potężnego narzędzia do analizy skuteczności tych wysiłków jest najwyższym priorytetem, aby uczynić je mniej przypadkowymi i ukształtować naszą strategię SEO w przyszłości.

Oto, czego potrzebujemy od narzędzia:

Sposób śledzenia słów kluczowych w SERP.

W przypadku dużej ilości treści — zarówno w witrynie, jak i poza nią — śledzenie rankingu względem słowa kluczowego jest dla nas niezwykle ważne. Dzieje się tak, ponieważ promujemy nie tylko nasze własne treści, ale wszelkie treści, które o nas wspominają. Promujemy wszystkie wpisy gości, filmy z YouTube i artykuły na stronach z wiadomościami.

Zawsze, gdy tworzymy treść, robimy to z myślą o słowie kluczowym. Naturalnie chcemy sprawdzić, czy trafiliśmy w ten cel, czy nie. Czy nie wszyscy? Rzecz w tym, że rangi zmieniają się w czasie. Może minąć miesiąc lub dwa, zanim Twoja treść zacznie pozycjonować się pod kątem wybranego słowa kluczowego, a może nawet pojawić się na pierwszej stronie w przypadku słów kluczowych, na które nie byłeś bezpośrednio kierowany. To cenna informacja, ponieważ chcesz wiedzieć, jaką ścieżkę podążają Twoi odbiorcy, zanim trafią na Twoją witrynę.

Wysokiej jakości badanie słów kluczowych.

W tej chwili do badania słów kluczowych używam procesu opracowanego głównie na podstawie mnóstwa lektur Treść Briana Deana . „Mięsem” procesu jest Planer słów kluczowych Google , który, jak często zauważa Brian, ma kiepską wyobraźnię. Czasami badanie słów kluczowych może zająć więcej czasu, niż jest to konieczne, dlatego idealnie byłoby, gdyby narzędzie, z którego korzystamy, powinno przypominać GKP i zachować zdrowy rozsądek.

W ten sposób możemy zastąpić połowę procesu (który obejmuje kilka żmudnych kroków) rozwiązaniem bardziej kompleksowym.

Analiza optymalizacji strony.

Chcąc mieć pewność, że podążamy właściwą drogą, chcemy się upewnić, że to prawda, zakładając, że w pełni zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem określonego słowa kluczowego. Dodatkowym atutem będzie otrzymanie od narzędzia sugestii dotyczących tego, które słowo kluczowe będzie najlepiej pasować do treści lub strony docelowej.

Zasadniczo chcemy narzędzia, które powie nam, gdzie jesteśmy, ale także dokąd powinniśmy zmierzać.

Śledzenie naszych linków zwrotnych

Śledzenie miejsc, w których znajdują się linki do Twojej witryny, oznacza, że ​​możesz wykorzystać możliwości dalszej promocji i usunąć linki z „ złe dzielnice zanim zniszczą ranking Twojej witryny. Zarówno Moz, jak i Ahrefs oferują świetne narzędzia do śledzenia linków zwrotnych, ale podczas gdy Moz koncentruje się na tym, kto Cię połączył (i oferuje bardziej ograniczone filtry), Ahrefs pokazuje, kto połączył i ogólne trendy, wyświetlane w postaci wykresów na pulpicie nawigacyjnym.

Szpiegowanie konkurencji

Chcemy wiedzieć, jak dobrze radzi sobie konkurencja i, co ważniejsze, skąd bierze linki zwrotne i na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje. Ahrefs określa, kim są Twoi konkurenci i może pobrać ogromną listę każdego rankingu słów kluczowych dla stron konkurencji. Moz ułatwia ocenę wiarygodności tych stron, pokazując, jakie jest prawdopodobieństwo, że uda Ci się je przewyższyć.

Pojawiają się nowe pomysły na treści

Znajdowanie inspiracji do treści to coś, do czego jestem samolubnie entuzjastycznie nastawiony. Zarówno Moz, jak i Ahrefs mają funkcje, które mogą znaleźć najpopularniejsze treści na dowolny temat, dostarczając sprawdzone tytuły i tematy, które ludzie chcą czytać. Nawet najpopularniejsze treści w Internecie nie są wyczerpujące, więc wykorzystując je do celów badawczych, można napisać artykuły, które przemówią do odbiorców i zapewnią wartość dodaną.

Jak funkcje Moz i Ahrefs odpowiadają naszym potrzebom?

Aby przetestować oba narzędzia, porównałem nasze wymagania z funkcjami oprogramowania (a nie z tym, co wydawało się, że może zrobić z kopii strony docelowej).

Chociaż Moz i Ahrefs są podobne, dokładne szczegóły ich działania znacznie się różnią, a także ilość danych, które mogą zebrać. Oto jak się układają:

Śledzenie rankingów stron w witrynie i poza nią

Żeby było jasne, chcemy zobaczyć, na jakie słowa kluczowe plasuje się nasza treść, niezależnie od tego, czy znajduje się w naszej domenie, czy nie. Niestety, znaleźliśmy to ani Moz, ani Ahrefs nie są w stanie tego zrobić na taką skalę, jakiej potrzebujemy .

Istnieje jednak kilka alternatyw, z których możemy skorzystać w obu narzędziach.

Eksplorator pozycji Ahrefs

Eksplorator pozycji od Ahrefs pozwala sprawdzić domenę, subdomenę lub dokładny adres URL pod kątem jej pozycji w Google. Kiedy umieścimy plik Process.st w Eksploratorze pozycji, wyświetli się lista ponad 94 000 słów kluczowych, według których ustalamy ranking, łącznie z ich liczbą wyszukiwań i konkurencją. Możesz wyeksportować plik jako .csv w celu rzeczywistej analizy.

Ale co z wpisami gości lub wzmiankami w innych domenach? Niestety Ahrefs pozwala to zrobić tylko pojedynczo. Powiedzieć, że nie jest w stanie tego zrobić, byłoby błędem, ale z pewnością sprawia, że ​​jest to trudne zadanie.

Raport rankingowy Moz

Jeśli chodzi o Moz, nie ma narzędzia, które mogłoby konkurować z Eksploratorem pozycji Ahrefs. Nie ma możliwości podania Mozowi adresu URL i uzyskania listy słów kluczowych, na które jest klasyfikowana. Moz ma jednak bardziej skoncentrowane i mniej ogólne podejście do śledzenia Twoich rankingów. Może powiązać Twoją domenę z listą docelowych słów kluczowych i wygenerować raporty rankingowe.

Oznacza to, że możesz zobaczyć, jak dobrze sobie radzisz, przesyłając Mozowi listę wszystkich docelowych słów kluczowych dla każdego wpisu na blogu, a następnie sprawdzając ją pod kątem rankingu. Wyniki można pobrać w formacie CSV i są one również dostępne na pulpicie nawigacyjnym.

Podczas gdy Ahrefs może (powoli i boleśnie) zbierać dane o rankingu słów kluczowych z domen zewnętrznych, Moz nie może tego zrobić wcale. To stawia Ahrefs nad Moz pod względem tej funkcji, zwłaszcza że Ahrefs może również generować raporty rankingowe tak samo jak Moz.

Szybkie znajdowanie wysokiej jakości słów kluczowych

Zarówno Moz, jak i Ahrefs mają wbudowane narzędzia słów kluczowych. Moz ma narzędzie do sprawdzania trudności słów kluczowych, a Ahrefs ma Eksplorator słów kluczowych. Są bardzo różne i każdy ma świetne funkcje, ale które z nowych słów kluczowych jest najlepsze?

disable windows 10 smartscreen

Narzędzie Moz do sprawdzania trudności słów kluczowych

Narzędzie do sprawdzania trudności słów kluczowych nie jest wcale narzędziem do badania słów kluczowych, ale narzędziem, które pomoże Ci zawęzić listę potencjalnych słów kluczowych. Narzędzie to jest dla mnie szczególnie przydatne, ponieważ robiłem to w „staromodny” sposób, czyli wpisując w Google moje warunki i aktywując MozBar, aby szpiegować PA/DA. Dzięki funkcji Keyword Difficulty mogę jednym kliknięciem umieścić listę maksymalnie 20 słów kluczowych i sprawdzić wszystkie ich wyniki PA/DA (oraz wyobrażenie o tym, jak trudno będzie je przewyższyć).

Aby lepiej przyjrzeć się swoim szansom na umieszczenie hasła w rankingu, możesz wygenerować raport analizy SERP i sprawdzić, z którymi stronami będziesz się spotykać oraz jaka jest ich wiarygodność.

Gdybym celował w „cenę saas”, miałbym szansę na drugie miejsce, gdybym mógł zdobyć 2 linki zwrotne i mieć DA wyższy niż 36,3. Wygląda obiecująco!

Eksplorator słów kluczowych Ahref

Narzędzie Keyword Difficulty Moza służy do zawężania puli słów kluczowych do tych, dla których masz szansę zająć miejsce w rankingu, natomiast Eksplorator słów kluczowych Ahref służy do generowania nowych. Dodając do niego początkowe słowo kluczowe, otrzymasz listę synonimów i terminów pokrewnych wraz z ich liczbą.

Porównaj to ze starym (Google Keyword Planner), a zobaczysz, że Ahrefs daje bardziej ukierunkowane i trafne wyniki:

Podsumowując, zarówno Moz, jak i Ahrefs mają tutaj świetne narzędzia do badania słów kluczowych, ale najlepiej byłoby ich używać w połączeniu. Gdybym miał oznaczyć jedno jako bardziej przydatne od drugiego, powiedziałbym, że trudność słów kluczowych Moza zaoszczędziłaby mi dużo czasu na sprawdzaniu PA/DA, więc jest to cenniejsze narzędzie.

Analiza optymalizacji na stronie

Istnieje mnóstwo treści, które podpowiedzą Ci, jak zoptymalizować strony, aby zwiększyć swoje szanse na ranking, ale skąd wiesz, czy zrobiłeś to poprawnie? Sprawdzanie, jak dobrze zoptymalizowana jest strona, wiąże się z wieloma czynnikami. Z dwóch testowanych tutaj narzędzi tylko Moz może sprawdzić, jak dobrze zoptymalizowane są Twoje strony. Zawiera także dodatkowe informacje na temat ulepszania treści, co pozwala wykształcić w Tobie dobre nawyki.

W przykładzie, który wypróbowałem, strona uzyskała doskonały wynik, co oznacza, że ​​nie jest wymagana żadna dalsza optymalizacja. Przyjrzałem się starszym postom, które stworzyliśmy, zanim wdrożyliśmy odpowiedni proces SEO, aby zobaczyć, jakie wskazówki może mi on dać.

Znalazłem stary post z początków bloga, aby zobaczyć, jak pasuje do słowa kluczowego „zarządzanie procesami biznesowymi”.

Moz ocenił stronę na B i dał kilka wskazówek, jak poprawić jej widoczność:

Ahrefs nie ma na to sposobu, ale wybaczam.

Śledzenie linków zwrotnych

Czy Twoja strategia SEO działa? Cóż, ile linków zwrotnych otrzymujesz? Jeśli nie wiesz, narzędzia takie jak Moz i Ahrefs mogą dać Ci szczegółowy przegląd tego wszystkiego.

Bez narzędzi SEO, takich jak te dwa, niewiele więcej możesz zrobić niż wygooglować własne słowa kluczowe i sprawdzić, czy się pojawią. Tego rodzaju praca jest niepotrzebna i szybko się męczy, więc aby zobaczyć, jak dobrze radzi sobie Twoja strategia SEO, potrzebujesz czegoś mocniejszego.

Moz Open Site Explorer

Moz Open Site Explorer pomaga Ci badać linki zwrotne, znajdować możliwości budowania linków i usuwać złe linki sąsiedzkie. Jeśli potrzebujesz szybkiego sprawdzenia liczby linków zwrotnych, które posiadasz Ty (lub Twoja konkurencja), OSE Moz może to zrobić w mgnieniu oka (jednak dane różnią się drastycznie od Ahrefs).

Umieszczenie domeny Twojej witryny w OSE spowoduje wyświetlenie listy linków zwrotnych uporządkowanych według uprawnień. Tutaj przefiltrowałem je, aby wyświetlić tylko następujące linki zwrotne:

Jeśli chcesz zobaczyć najnowsze linki zwrotne zamiast najbardziej wiarygodnych (być może po to, aby skontaktować się z autorem i zbudować relację), wybierz Just Discovered. Wydaje się jednak, że wyświetla mi treści z 2014 roku…

Eksplorator witryny Ahrefs

Główna różnica pomiędzy Moz i Ahrefs staje się oczywista przy obliczaniu linków zwrotnych. Jak widać na zrzucie ekranu Moz OSE w dalszej części, Moz znajduje łącznie 1320 linków do głównego adresu URL Process Street. Ahrefs znajduje jednak 35 300!

Skontaktowałem się z pomocą techniczną, aby dowiedzieć się, dlaczego tak się dzieje, a Moz powiedział, że jest to różnica w algorytmach i rozbieżności między różnymi narzędziami, których używają za kulisami. Ahrefs powiedział to samo, ale jest prawdopodobne, że znalazł dla nas więcej linków zwrotnych, ponieważ Ahrefs ma największa baza danych aktywnych linków zwrotnych .

Przydatną funkcją Site Explorera Ahrefs jest możliwość wyświetlania tylko najczęściej odsyłających treści. Jeśli często publikujesz posty gościnne, będziesz mógł zobaczyć, która witryna daje najbardziej wiarygodne linki zwrotne, i lepiej zaplanować strategię dotyczącą treści.

Podsłuchiwanie konkurentów

Aby szpiegować konkurencję i przewyższyć ją, musisz najpierw wiedzieć, kim ona jest. Analiza konkurencji jest jeden z elementów założycielskich dowolnej strategii SEO i zarówno Moz, jak i Ahrefs robią to dobrze, ale na różne sposoby. Oto narzędzia oferowane przez każdą z nich:

Narzędzie Moz do sprawdzania trudności słów kluczowych

To narzędzie nie jest punktem wyjścia do analizy konkurencji, ale raczej narzędziem, z którego można skorzystać pod koniec procesu. Dzieje się tak dlatego, że nie jest w stanie określić, kim są wszyscy Twoi konkurenci w przypadku wszystkich głównych słów kluczowych ani powiedzieć o nich wiele, ale może Ci powiedzieć, jak trudno byłoby ich wyprzedzić.

Wyszukiwanie „oprogramowania przepływu pracy” za pomocą narzędzia Moz Keyword Difficulty pokazuje nam grupę konkurentów i kilka ogólnych, niekonkurencyjnych domen. Zaznaczony na zielono numer 4 w rankingach dla tego słowa kluczowego — strona z 1 linkiem zwrotnym w domenie o mniejszym autorytecie niż nasza. To mówi mi, że przy odrobinie pracy moglibyśmy również trafić na 4. miejsce na tej stronie.

Keyword Difficulty jest przydatny jako ostatni etap procesu badania słów kluczowych, ponieważ pozwala określić, czy wybrałeś słowo kluczowe, które było już używane przez nieruchome obiekty w sieci, czy też możesz łatwo znokautować konkurencję.

Eksplorator pozycji Ahrefs

Eksplorator pozycji pokazuje 10 najlepszych konkurentów, a następnie pozwala sprawdzić każde słowo kluczowe, według którego się pozycjonują. Jeśli wiesz, że masz konkurenta z niższym autorytetem w domenie, możesz skorzystać z Eksploratora pozycji, aby dowiedzieć się, dla jakich słów kluczowych pojawia się on na pierwszej stronie. Trochę kreatywności i umiejętności pisania później, a nie tylko zyskasz większą widoczność, ale będziesz bardziej widoczny niż twój konkurent ( istotna różnica!).

Witryny wymienione jako nasi konkurenci tworzą podobne oprogramowanie do nas, więc patrząc na ich bezpłatne słowa kluczowe w Eksploratorze pozycji, wyświetlają się następujące dane:

Jest to funkcja, której Moz po prostu nie ma, co sprawia, że ​​Ahrefs jest nieoceniony dla danych SERP, zarówno Twoich, jak i Twojej konkurencji.

Generowanie świeżych pomysłów na treści

Witryny takie jak BuzzSumo świetnie nadają się do wyszukiwania popularnych tematów w Twojej niszy, ale jeśli płacisz za narzędzie SEO, warto mieć je wbudowane jako funkcję, aby uniknąć płacenia za dwie podobne usługi. Zarówno Moz, jak i Ahrefs pokazują dane o popularnych treściach dla dowolnego słowa kluczowego, ale które z nich robi to najlepiej?

Zawartość Moza

Zawartość Moz to odrębny produkt od Moz Pro i coś, do czego mamy ograniczony dostęp bez płacenia. Możemy jednak uzyskać dobry pomysł z darmowej wersji jego mocy.

Wyszukując słowo kluczowe w niszy, którą interesują się Twoi odbiorcy, możesz zobaczyć najwięcej popularne ostatnie posty w tej niszy. Oto przykład zarządzania zadaniami związanymi ze słowami kluczowymi:

how do i delete a line in word

Jak widać, ludzie w tej niszy piszą o aplikacjach z listami zadań do wykonania i systemach zarządzania zadaniami. Strony te zawierają znaczną liczbę linków, więc można śmiało sądzić, że istnieje na nie zapotrzebowanie.

Moz Content daje także możliwość audytu istniejących treści, sprawdzenia, co sprawdzało się najlepiej w przeszłości i zorientowania się, co napisać dalej.

Jak Ahrefs wypada na tle innych?

Eksplorator treści Ahrefs

Eksplorator treści jest bardzo podobny do Moz Content, ale jest wbudowany w platformę Ahrefs. Nie jest to osobny produkt, który kosztuje co najmniej 59 dolarów miesięcznie, ale nie oferuje też audytu treści.

Oto wyniki wyszukiwania zarządzania zadaniami w Eksploratorze treści:

Nie tylko otrzymuję wszystkie 96 041 wyników, ale wydają się one bardziej interesujące i trafne, a niektóre posty otrzymują tysiące udostępnień i setki linków zwrotnych, w przeciwieństwie do skromnego wyboru Moza.

Do dalszej analizy mogę szybko pobrać 1000 najlepszych wyników i pobrać je w formacie CSV. Jest to świetne rozwiązanie w przypadku treści opartych na danych, polegających na sprawdzaniu najpopularniejszych słów kluczowych w tytułach lub sprawdzaniu, które formuły nagłówków uzyskały najwięcej udostępnień.

Ze względu na to, że za swoje pieniądze dostajesz więcej i że wyszukiwanie jest trafniejsze, ze względu na pomysły na treści wybrałbym Ahrefs zamiast Moz.

Moz vs Ahrefs: Co wybierzemy?

Jak wspomniałem na początku, szukamy narzędzia, które pomoże nam w 6 obszarach. Teraz podsumuję te 6 obszarów i powiem, które narzędzie moim zdaniem „wygrało” w każdym z nich:

Śledzenie SERP według adresu URL i słów kluczowych: Bez dwóch zdań, o to chodzi Ahrefs . Chociaż nie możesz zbiorczo przeszukiwać rankingu postów gości, Moz w ogóle nie może tego zrobić.

Znajdowanie słów kluczowych wysokiej jakości: Przegląd ten był aktualizowany od czasu jego pierwszej publikacji w 2016 r.; wtedy zdecydowaliśmy, że brak wskaźnika trudności słów kluczowych w Ahrefsie uczynił Moz cenniejszym narzędziem. Jednak od tego czasu Ahrefs znacznie ulepszył Eksplorator słów kluczowych i teraz jest on więcej niż dorównany Mozowi. Dzięki takim danym, jak szacunkowa liczba linków zwrotnych wpływających na pozycję w rankingu, koszt kliknięcia i podział wolumenu według kraju, Ahrefs oferuje znacznie bogatsze dane. Kolejny punkt za Ahrefs .

Analizowanie optymalizacji na stronie: Ponieważ Moz jest jedynym narzędziem z tych dwóch, które oferuje optymalizację na stronie, Moz jest tutaj zwycięzcą.

Śledzenie linków zwrotnych: Bez wątpienia najlepszym narzędziem do linków zwrotnych jest Ahrefs. Porównując dane dotyczące linków zwrotnych Moz z danymi Ahrefs, jasne jest, że Moz nie ma wcale tak dużej ilości danych, co powoduje, że decyzje są podejmowane mniej świadomie. Iść Ahrefs !

Podsłuchiwanie konkurentów: Chociaż Ahrefs nie jest narzędziem zaprojektowanym specjalnie do gromadzenia danych o konkurencji, radzi sobie z tym całkiem nieźle. Eksplorator pozycji (gwiazda programu) wyświetla listę 10 najlepszych konkurentów w każdej domenie wyszukiwania, a następnie pozwala zobaczyć wszystkie hasła, pod kątem których się zajmują i na jakiej pozycji. Podczas gdy narzędzie Moza do sprawdzania trudności słów kluczowych zapewnia świetne spostrzeżenia, Eksplorator pozycji zajmuje się tym Ahrefs do czołówki w tej kategorii. Ponownie.

Generowanie świeżych pomysłów na treści: W przypadku pomysłów na treść wbudowany Eksplorator treści Ahrefs jest zarówno bardziej wydajny (z powodów, dla których go potrzebuję), jak i tańszy niż Moz Content (od 59 USD miesięcznie). Chociaż audyt treści, jaki zapewnia Moz Content, jest przydatny, zamierzam nadal testować wersję bezpłatną i sprawdzić, czy w miarę rozwoju bloga i firmy uważam, że jest warta pełnej ceny.

Korzystasz z Moz lub Ahrefs? Daj mi znać, co myślisz i dlaczego je wybrałeś w komentarzach poniżej!

Jeśli dotarłeś tak daleko, myślę, że spodobają Ci się także przyszłe treści na naszym blogu. Zapisz się, korzystając z poniższego pola, aby otrzymywać treści e-mailem dwa razy w tygodniu.


Zostaw Komentarz

W Tym Temacie

Trendy Na e-music

Jak napisać artykuł w formacie APA przy użyciu programu Microsoft Word
Jak napisać artykuł w formacie APA przy użyciu programu Microsoft Word
Dowiedz się, jak napisać artykuł w formacie APA przy użyciu programu Microsoft Word. Opanuj sztukę formatowania dzięki temu przewodnikowi krok po kroku.
Jak uniemożliwić firmie Microsoft proszenie mnie o zalogowanie się do systemu Windows 11
Jak uniemożliwić firmie Microsoft proszenie mnie o zalogowanie się do systemu Windows 11
Masz dość ciągłych monitów o logowanie w systemie Windows 11? Z tego przydatnego przewodnika dowiesz się, jak uniemożliwić firmie Microsoft proszenie Cię o zalogowanie się.
Jak odzyskać hasło do Microsoft Word
Jak odzyskać hasło do Microsoft Word
Dowiedz się, jak łatwo odzyskać hasło do programu Microsoft Word, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Odzyskaj dostęp do ważnych dokumentów bez wysiłku.
Jak korzystać z narzędzia do sprzedaży biletów ServiceNow
Jak korzystać z narzędzia do sprzedaży biletów ServiceNow
Z tego obszernego przewodnika dowiesz się, jak korzystać z narzędzia do sprzedaży biletów ServiceNow. Uzyskaj instrukcje krok po kroku dotyczące konfiguracji i korzystania z tego potężnego narzędzia do sprzedaży biletów, aby usprawnić przepływ pracy.
Jak uzyskać dostęp do Kosza programu SharePoint
Jak uzyskać dostęp do Kosza programu SharePoint
SharePoint — powszechnie używana platforma do współpracy i zarządzania dokumentami — ma przydatną funkcję zwaną Koszem. Pomaga użytkownikom szybko odzyskać usunięte pliki, unikając trwałych strat. Gdy usuniesz coś w programie SharePoint, trafia ono bezpośrednio do Kosza. Jeśli więc zmienisz zdanie, możesz go łatwo przywrócić.
Jak wyłączyć funkcję Microsoft Defender SmartScreen w systemie Windows 11
Jak wyłączyć funkcję Microsoft Defender SmartScreen w systemie Windows 11
Dowiedz się, jak łatwo wyłączyć ekran Microsoft Defender Smartscreen w systemie Windows 11, aby uzyskać lepszą kontrolę i dostosowywanie.
Jak zmienić adres w Workday
Jak zmienić adres w Workday
Dowiedz się, jak łatwo zmienić adres w Workday, korzystając z tego przewodnika krok po kroku na temat [Jak zmienić adres w Workday].
Jak zamknąć demona bazy danych Microsoft (MDBD)
Jak zamknąć demona bazy danych Microsoft (MDBD)
Dowiedz się, jak sprawnie i skutecznie zamknąć demona bazy danych Microsoft. Rozwiązuj problemy z łatwością.
Jak ustawić 1-calowe marginesy w programie Microsoft Word 2013
Jak ustawić 1-calowe marginesy w programie Microsoft Word 2013
Dowiedz się, jak łatwo ustawić 1-calowe marginesy w programie Microsoft Word 2013, aby uzyskać profesjonalnie wyglądające dokumenty.
Jak sprawdzić wersję Oracle
Jak sprawdzić wersję Oracle
Dzięki temu przewodnikowi krok po kroku dowiesz się, jak łatwo i dokładnie sprawdzić wersję Oracle.
Jak odzyskać program uwierzytelniający Microsoft
Jak odzyskać program uwierzytelniający Microsoft
Dowiedz się, jak łatwo odzyskać Microsoft Authenticator, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Chroń swoje konta i odzyskaj dostęp bez wysiłku.
Jak sprawdzić wersję serwera Microsoft SQL
Jak sprawdzić wersję serwera Microsoft SQL
Dowiedz się, jak łatwo sprawdzić wersję Microsoft SQL Server, korzystając z naszego przewodnika krok po kroku. Bądź na bieżąco i zapewniaj optymalną wydajność.