Kategorie
Nowości
Informacje
Polecamy
Napisz recenzję tego produktu!
Promocja

PreSonus Studio Live 32.4.2AI mikser cyfrowy

10 870,00 zł 8 695,00 zł

Producent: PreSonus
Kod: Studio Live 32.4.2AI
Wysyłka:3 dni
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:24.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

  • Oblicz eRatę Santander Consumer Bank SA

Cyfrowe miksery StudioLive™ z serii AI to wygodne środowisko pracy zarówno w warunkach koncertowych, jak i w studiu. Wyposażone w doskonały interfejs użytkownika, miksery z serii AI oferują najwyższej klasy brzmienie, niesamowitą wydajność DSP, bezpośrednią łączność przez Wi-Fi i LAN. Do tego są łatwe i intuicyjne w obsłudze, posiadają pokładowy interfejs FireWire 800 i zintegrowany zestaw oprogramowania dla komputerów z systemami Mac, Windows oraz i iOS.

Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi.

Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi.

Przyszłość to Aktywna Integracja ™
Miksery StudioLive z serii AI posiadają wszystkie atuty, które zapewniły sławę pierwszej generacji mikserów StudioLive: doskonały interfejs użytkownika; dużą moc DSP, dużą ilość analogowych wejść i wyjść; oraz specjalne tory bus mix ułatwiajace pracę nad miksami. To dopiero początek, bowiem technologicznie wspinamy się tu na kolejny poziom. Chociaż trzy modele mikserów StudioLive AI - StudioLive 32.4.2AI, 24.4.2AI i 16.4.2AI - bardzo przypominają swoje wcześniejsze odpowiedniki [bez AI w nazwie], zostały przeprojektowane od podstaw i oferują więcej możliwości oraz lepszą moc obliczeniową.

Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy.

Aktywnie zintegrowane oprogramowanie.
Konsolety PreSonus StudioLive z serii AI są ściśle zintegrowane z pełnym pakietem darmowego, nowoczesnego oprogramowania, z którym miksowanie i nagrywanie jest jeszcze łatwiejsze, a do tego daje więcej radości. Jeśli chodzi o programową integrację i funkcje żadna cyfrowa konsoleta w tym przedziale cenowym nie może się równać z nowymi mikserami PreSonusa. Tak naprawdę, większość znacznie droższych cyfrowych konsolet nie ma z PreSonusem żadnych szans.

Wi-Fi i sieci przewodowe.
Zawarta w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ z serii AI technologia Active Integration™ umożliwia wszechstronną, bezpośrednią kontrolę wielu funkcji w czasie rzeczywistym, przewodowo i poprzez Wi-Fi z użyciem bezpłatnego oprogramowania dla systemów Mac®, Windows® oraz iOS®. W przeciwieństwie do poprzednich mikserów StudioLive, nie musisz podłączać komputera Mac lub PC, by korzystać z bezprzewodowego sterowania!

Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB.

Pełne bezpieczeństwo
Pełne, sieciowe i bezprzewodowe, zdalne sterowanie to świetna sprawa - ale co w przypadku, kiedy ktoś będzie chciał włamać się do twojego systemu Wi-Fi i przejąć kontrolę nad całym koncertem, albo zapragnie wcielić się w realizatora FOH kiedy na chwilę odejdziesz od stanowiska? Możesz temu zapobiec wykorzystując funkcje zabezpieczeń dostępne w konsoletach StudioLive AI!

Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie!
Gdyby mikser StudioLive AI był konsoletą analogową, jej kanały miałyby ponad metr długości i byłyby wypakowane pokrętłami i przyciskami, lub obok stałaby ogromna skrzynia pełna drogich procesorów!

Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy.

To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel.

W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania.

Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku.

To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie!

Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej.

Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen.

Korektor graficzny.
W mikserach StudioLive z serii AI na każdym torze aux i torach głównych znajdziesz korektor graficzny - korektory działają równolegle w tym samym czasie, przy zachowaniu pełnej mocy obliczeniowej. Dodatkowo, każdy moduł EQ posiada opcję ustawień A i B, więc przykładowo możesz podbić bas nagłaśniając zespół rockowy, a potem przełączyć się na korekcję w kształcie "uśmiechu” puszczając muzykę w przerwie.

Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą!

Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych.
Zerknij od tyłu na konsoletę StudioLive AI, a zobaczysz pokaźną ilość znajomych złączy, z indywidualnymi wejściami mikrofonowymi XLR i liniowymi ¼-cala oraz wejściami insertowymi TRS na każdym kanale, a obok tego wiele innych wejść i wyjść. Dla każdego kanału wejściowego i toru wysyłki przewidziano własne, osobne złącze - nie ma mowy o żadnym współdzieleniu wejść, żadnych kompromisów.

W środku najprawdziwszy PreSonus.
Świetny miks to zasługa Twoich umiejętności [wspomaganych łatwymi w obsłudze funkcjami i oprogramowaniem StudioLive], a częściowo także zasługa przedwzmacniaczy mikrofonowych i klasy przetworników w konsolecie oraz tego, jak czysto brzmi ścieżka sygnałowa i jakiej klasy zastosowano algorytmy.

Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników.

Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB.

Synchronizacja StudioLive AI z komputerem działa pewnie i stabilnie - za sprawą technologii synchronizacji JetPLL™, w wyniku czego uzyskasz znakomitą separację kanałową i czyste, transparentne brzmienie.

DANE TECHNICZNE

Wymagania odnośnie systemu komputerowego:

Mac

  • Mac OS X 10.7.5 lub nowszy,
  • Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo lub Core i3 lub nowszy],
  • Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej].

Windows

  • Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86,
  • Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X4 bądź nowszy],
  • Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej],

Systemy Mac i Windows

  • Port FireWire S800 [IEEE 1394b],
  • Zalecany port Ehternet,
  • Zalecane połączenie z Internetem,
  • Napęd DVD-ROM,
  • Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM,
  • Monitor o rozdzielczości 1024x768.

StudioLive™ 32.4.2AI / 24.4.2AI / 16.4.2AI

Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne]

  • Typ złączy: XLR żeńskie, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output: 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu],
  • Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output: 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa [symetrycznie] 1 kΩ,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, .nieważ.,
  • EIN dla Direct Output +125 dB nieważ., +130 dB A-waż.,
  • EIN dla wyjścia Direct Output: +125 dB znieważ., +130 dB A-waż.,
  • Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
  • Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR]: 65 dB,
  • Regulacja poziomu wzmocnienia: -15 dB do +65 dB [± 1 dB],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu,
  • Zasilanie fantomowe: +48 V DC.

Wejścia liniowe

  • Typ: ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,
  • Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output: 20-20 kHz ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 10 kOm,
  • Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output: < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
  • Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output: < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum dla Direct Output: 105 dB,
  • Odstęp sygnał/szum dla Main Output: 94 dB,
  • Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB]: -20 dB do +20 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wejścia Tape

  • Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wejścia Aux

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo],
  • Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.

Wyjścia Main

  • Typ męskie, symetryczne [para stereo]; ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo]; XLR męskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +24 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Aux

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Subgroup

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Tape

  • Typ RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Wyjścia Control Room

  • Typ ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],
  • Szacowany poziom wyjściowy: +18 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.

Przesłuchy systemowe

  • Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -90 dBu,
  • Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.]: -87 dBu.

Noise Gate / Expander

  • Zakres regulacji dla progu działania [threshold]: -84 dB do 0 dB,
  • Czas ataku: 0.02s do 500 ms / 0.5 ms,
  • Czas Release: 0.05s to 2s,
  • Zakres tłumienia dla Expandera: 2:1,
  • Poziom tłumienia dla bramki Gate: -84 dB do 0 dB / ∞,
  • Filtr Key Listen: 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz.

Limiter

  • Regulacja progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB / -28 dBFS,
  • Ratio ∞:1,
  • Atak: 20 ms,
  • Hold: 10 ms,
  • Release: 20 ms.

Kompresor

  • Regulacja dla progu działania [threshold]: -56 dB do 0 dB,
  • Ratio: 1:1 do 14:1,
  • Czas ataku: 0.2 ms do 150 ms,
  • Czas Release: 40 ms do 1000 ms,
  • Wartości dla Auto Attack i Release: Attack = 10 ms, Release = 150 ms,
  • Charakterystyki nachylenia: hard i soft knee.

Korektor parametryczny

  • Typ: filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55],
  • Low [Lowpass i Bandpass]: 36 - 465 Hz, ±15 dB,
  • Low Mid: 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB,
  • High Mid: 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB,
  • High [Highpass lub Bandpass]: 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB,
  • Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI*: Low Q= 0.55, Hi Q=2.0.

Korektor graficzny

  • 31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy: algorytm Curve-fitting,
  • Wzmocnienie/tłumienie: ±15 dB.

Tor cyfrowy

  • Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
  • Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] - 118 dB,
  • FireWire: s800, 800 Mb/s,
  • Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bity, floating point,
  • Częstotliwość próbkowania: 44.1, 48 kHz,
  • Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog: 24 bity,
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu.

Zegar [synchronizacja]

  • Jitter: <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz],
  • Tłumienie Jittera: >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out].

Zasilanie/warunki działania:

  • Złącze: IEC,
  • Zakres napięcia wejściowego: 100 - 230V, 50-60 Hz,
  • Wymagana moc: 200W,
  • Zakres temperatur: 0˚-40˚C.

Wymiaryi waga [32.4.2AI / 24.42AI /16.4.2AI]

  • Długość 54.13 cm / 54.13 cm / 58.6 cm,
  • Szerokość [sama obudowa] 80.21 cm / 63.98 cm / 43.74 cm,
  • Maks. wysokość 17.82 cm / 17.82 cm / 17.53 cm,
  • Waga: 22,68 kg / 13,6 kg / 10.43 kg.

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk
...jest pusty

Producenci

ACCU-CABLE
ADAM
Adam Hall
Admira
AER
Aguliar
AKAI
AKG
Al Cass
Alchemy
Alesis
Alhambra
Alice
ALLEN&HEATH
ALPHA AUDIO
Alto
American Audio
American DJ
Antonio Sanchez
Apogee
Aquarian
AQUILA
Aroma
ART
ARTEC
ARTINO
Ashdown
Athletic
Audient
Audio-Technica
AUDIX
AZUSA
Baton Rouge
Bausch
Behringer
bespeco
beyerdynamic
BG
BOOMWHACKERS
Boston musical ..
cakewalk
Canto
CARL MARTIN
Carvin
Casio
Cataluna
Cherub
Club Salsa
Cordial
CORT
D'Addario
DADI
Dean Markley
Denon
Digitech
Dowina
Dunlop
Durango Mexican..
Duratruss
Dycem
Dynacord
Dynaudio
Dynawid
Eastman
ELATION
Elixir
ENO MUSIC
Epiphone
ErgoPlay
ERNIE BALL
ESI
eurolite
Eurolite
EVANS
Eve Audio
Event
Eventide
Everest
EverPlay
Explorer
Fender
Fire&Stone
Fishman
Flash
FLUID
FLUID AUDIO
FLUID AUDIO
Flycat
FOCAL
Focusrite
Fodera
Furch
G-Lab
G7th
GEIPEL
GEWA
Ghana
Gibonus
Gist Wood
GLEAM
GORSTRINGS
Groove Tubes
GTR
Guild
GUSTAVE BERNARD..
HAYMAN
Henri Selmer Pa..
HERCULES STANDS
HIDERSINE
HILL
HK Audio
Hohner
Hughes & Kettne..
Ibanez
IK Multimedia
Ines
Istanbul Agop
JASMINE
Jazzlab
JBL
Joemeek
JOHA
JTS
JUPITER
Jurczuk
K&K music
K&M
K&M
Klotz
Korala
Korg
KRK
KULIK
KUN
Kurzweil
KYSER
La Mancha
La Tromba
LABOGA
LAG
Laney
Laserworld
LATIN PERCUSSIO..
LAUSON
LD System
LDM
LENZNER
LINE 6
LIVID
LORENZ HARALD
LUDWIG
Luthier
M-AUDIO
MAHALO
Manta
MARQ Lighting
Marshall
Martin
Martin & Co
Mat Max
Maxon
MEINL
Mellow
MELOS
Mesa Boogie
micW
MidiTech
Miguel Almeria
MILLANT-DEROUX
Mollenhauer
Monster
Moog
MProjekt
MUCO
MunroSonic
Muza
MXL
Native Instrume..
Neotech
Neutrik
NINO percussion
NJOY.ME
NORD
NOVATION
novox
Numark
OMNILUX
ON STAGE
Orange
ORLA
Ortega
Ortofon
OSRAM
Pablo
Paganini
PAISTE
PDP
Peavey
PETZ
PHILIPS
Pioneer
Pioneer DJ
PIRASTRO
PLANET WAVES
Poliński
POPS'
Power Beat
PreSonus
Presto
Proel
PROHANDS
PYRAMID
Rattlesnake
RCF
Red's
REKA
Reloop
REMO
RICO
RODE
ROLAND
Romanowicz
Romero
ROVNER
ROY BENSON
ROYAL OAK
Samba Musica
Samson
SAVAREZ
Schlagwerk
SCHULZ KABEL
SCHWARZ
sE electronics
Selmer
SENNHEISER
SERATO
Seydel
Shadow
Shott
Showtec
Shure
Sky Way
Skytec
SKYWAY
SLIDE-O-MIX
SM Pro
Sontronics
Soundcraft
Spectrasonics
Steinberg
STIM
STRUNAL
SUPERSLICK
SUZUKI
SYNQ
T-REX
Tannoy
TATAREK
TAURUS
tc electronic
TC HELICON
Teller
Thomastik
THOMASTIK-INFEL..
Toca
TOURTE
TROMBOTINE
Tycoon
U-ONE
ULTRASONE
Unipol
Unique Brands
UTUNE
Valtierra
Valtierra
Vandoren
VATER
VELTON
VGS
VIC FIRTH
Vintage
Voice Kraft
Voodoo Lab
VOVOX
VOX
Waldorf
Walther
Washburn
Weltmeister
Wittner
Wolf
Wolfparts
Wolfparts
Xotic
YAMAHA
YANKEE
YARO
ZAR
Zebra Music
Zildjian
ZOOM
ZVEX
Promocje
Producent
PreSonus

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

PreSonus Studio Live 32.4.2AI mikser cyfrowy

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.