W procesie przygotowywania Twojego zamówienia będzie się zmieniał jego status.
Otrzymasz informację mailową po ukończeniu każdego etapu realizacji. Poniżej możesz sprawdzić co oznacza każdy status.


 
Otrzymaliśmy zamówienie
Jest to automatyczna wiadomość mająca na celu potwierdzenie, że nasz system zarejestrował Twoje zamówienie. Jeśli ją otrzymasz możesz mieć pewność, że się nim zajmiemy. :)
 
Zapłacono
Jeśli jako sposób płatności zostanie wybrany przelew tradycyjny lub płatność online to zamówienie otrzyma ten status, gdy zaksięgujemy Twoją wpłatę.
 
Potwierdzenie realizacji
Status ten potwierdza, że rozpoczęliśmy realizację Twojego zamówienia. Oznacza to, że z Twojej strony dokonane zostałe wszystkie niezbędne czynności. Status ten zmieni się w momencie przystąpienia do wysyłki Twojego zamówienia.
 
Wysyłka
Status ten oznacza, że zamówienie jest przygotowywane do wysyłki lub odbioru. Od tego momentu wysyłka powinna nastąpić maksymalnie w przeciągu 24h w dni robocze. W tej wiadomości otrzymasz również numer listu przewozowego, który umożliwi Ci śledzenie Twojej paczki.
 
Zamówienie anulowane
Zamówienie anulowane to zamówienie, które nie zostało opłacone przez Klienta w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia. Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Możesz także zmodyfikować swoje zamówienie, jeśli jeszcze nie otrzymało statusu "Wysyłka".

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Sprawdź naszą "Politykę prywatności". Polityka prywatności

Zamknij